خبرهای داغ:
امام جمعه موقت اهواز در خطبه‌های نمازجمعه اهواز:

آمریکا و انگلیس همواره از ملت ایران سیلی خورده‌اند/مردم نمایندگانی مانند شهید مدرس را به مجلس بفرستند

امام جمعه موقت اهواز گفت: استکبار و در راس آن آمریکا و اسرائیل در طول تاریخ جمهوری اسلامی همواره از ملت ما سیلی خورده اند چرا که آنها هیچگاه خیرخواه ملت و کشور ایران اسلامی نبودند.
کد خبر: ۸۶۴۳۰۸۴
|
۰۷ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۱:۰۸
به گزارش خبرگزاری بسیج خوزستان ،آیت الله سیدابوالحسن حسن زاده امروز در آئین عبادی سیاسی نمازجمعه اهواز اظهارداشت: حضور با نشاط و با انگیزه مردم در همه شهرستانها در انتخابات از افتخارات جمهوری اسلامی ایران است.

وی افزود: این اعتماد و حضور مردمی از نعمتهای خداوند متعال به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

امام جمعه موقت اهواز گفت: استکبار و در راس آن آمریکا و اسرائیل در طول تاریخ جمهوری اسلامی همواره از ملت ما سیلی خورده اند چرا که آنها هیچگاه خیرخواه ملت و کشور ایران اسلامی نبودند.

وی افزود: باتوجه به شرایطی که پیش آمد تمامی گروه‌ها و جریاناتی که به نظام اسلامی و امام راحل(ره) اعتقاد دارند باید مرزبندی خود را با بیگانگان و به ویژه آمریکا پررنگ کنند چرا که آنها همواره به دنبال این هستند با پشتیبانی و حمایت از گروه‌ها برخی جریانات در درون مردم و حاکمیت شکاف ایجاد کنند.

خطیب جمعه اهواز با اشاره به بیانات رهبری مبنی بر  حق و تکلیف بودن انتخابات نیز گفت: ملت بصیر و انقلابی ایران در انتخابات از رهبر معظم انقلاب پیروی کردند و حضور پرشوری را به نمایش گذاشتند تا کل جهان به درخشش و عظمت ملت اعتراف کند.

وی افزود: به برکت انقلاب اسلامی کشور ما که تا قبل از انقلاب امورات آن در دست مستکبران آمریکایی و انگلیسی بود امروز با حضور مردم سرنوشتش رقم می‌خورد.

استاد حوزه علمیه اهواز با اشاره به ضرورت حفظ اخلاق انتخاباتی تاکید کرد: نتیجه انتخابات هرچه که باشد همگان باید تمکین کنند و بدانند در هر صورت این ملت ایران اسلامی است که پیروز میدان انتخابات است.

وی با اشاره به بیانات امام راحل(ره) تاکید کرد: امام می فرمودند هرکس مقابل قانون بایستد طاغوت است لذا همه باید به این هشدارهای امام و مقام معظم رهبری پایبند باشند و قانون را فصل الخطاب بدانند.

حسن زاده تاکید کرد: باید همه مردم در ساعتهای باقی مانده با حضور در پای صندوقهای رای تلاش کنند افرادی را به مجلس بفرستند که نمایندگانی مانند شهید مدرس باشند و بتوانند سبب اعتلای کشور و نظام اسلامی باشند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها