امام جمعه موقت سنندج در خطبه‌های نماز جمعه ضمن تقدیر از مشارکت خوب مردم در عرصه سرنوشت‌ساز انتخابات،گفت:نمایندگان مردم را فراموش نکنند و وعده‌های خود را عملی نمایند.
کد خبر: ۸۶۴۳۰۶۰
|
۰۷ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۶:۳۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، ماموستا سید محمدسعید حسینی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته سنندج که در مسجد جامع این شهر اقامه شد، ضمن تقدیر از مشارکت خوب مردم در عرصه سرنوشت‌ساز انتخابات، گفت: کاندیداهایی که به عنوان منتخب مردم برگزیده می شوند، مردم را فراموش نکنند و به دنبال رفع مشکلات آنها باشند.

وی اظهار داشت: مردم استان کردستان همواره حضور پرشوری در انتخابات داشته اند و این بار نیز حماسه‌ای دیگر را خلق خواهند کرد.

امام جمعه موقت سنندج در بخشی دیگر از سخنان خود بیان کرد: خداوند ترکیب جامعه را با حکمت خود خلق کرده است و جای هیچ عیب و ایرادی در آن نیست.

ماموستا حسینی با اشاره به اینکه جامعه بشریت به دلایل مختلفی نیاز کمک و یاری یکدیگر است، ذکر کرد: خداوند در این راستا زکات را قرار داده است تا نیازمندان جامعه بی‌نیاز شوند.

وی در ادامه با اشاره به حدیثی از پیامبر اکرم(ص) در مورد اهمیت زکات گفت: پیامبر مکرم اسلام می‌فرمایند پرداخت زکات امراض را از انسان‌ها دور و موجب حفظ مال در برابر آسیب‌ها می‌شود.

ماموستا حسینی بیان داشت:اهمیت زکات تا به آن جایی است که خداوند تبارک و تعالی بر ادای زکات در کنار نماز تاکید و این مهم را در آیات متعدد قرآن کریم مورد تاکید واقع شده است.

امام جمعه موقت سنندج در پایان با بیان اینکه از دیدگاه امام شافعی دو علم دینی و پزشکی در اسلام از جایگاه ویژه‌ای برخوردار است، خاطر نشان کرد: بازاریان و پزشکان همواره باید افراد فقیر جامعه را یاری دهند.

.

ارسال نظرات