انتخابات نماد و شاخصه اصلی مردم سالاری دینی است

فرمانده منطقه انتظامی شهرستان تفرش تصریح کرد: : انتخابات نماد و شاخصه اصلی مردم سالاری دینی و مظهر اراده و خواست مردم است و از همه مهم‌تر یکی از دستاوردهای گرانسنگ نظام مقدس جمهوری اسلامی و حق تعیین سرنوشت است.
کد خبر: ۸۶۴۳۰۵۱
|
۰۷ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۰:۳۳

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی، فرمانده منطقه انتظامی شهرستان تفرش در جلسه توجیهی حفاظت و حراست انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری در جمع پاسداران و پرسنل نیروی انتظامی در سالن همایش ناحیه مقاومت بسیج تفرش ضمن قدردانی از همکاری سازنده سپاه در امر خطیر حفاظت انتخابات اظهار داشت: تعامل دو سویه با سپاه در انتخابات بی‌شک تاثیرگذار خواهد بود.

وی افزود: صیانت از رأی مردم را وظیفه اصلی مسئولین بوده چراکه انتخابات یک پروژه ملی است که در آن رعایت دو اصل مهم حاکمیت مردم بر سرنوشت خود و دیگری حق اساسی که برای انتخاب کننده و انتخاب شونده در نظر گرفته شده وجود دارد.

فرمانده منطقه انتظامی شهرستان تفرش تصریح کرد: در اجرای این مهم همه ارکان نظام مسئولیت داشته و باید امانتدار رأی مردم باشند و تکلیف ما نیز این است که انتخاباتی آزاد، سالم و قانونی برگزار کنیم .

وی با اشاره به اهمیت نقش مردم در عرصه‌های مختلف کشور گفت: حضور و مشارکت مردم در برقراری و توسعه سیاسی کشور یک اصل مهم و از ضرورت‌های اجتناب‌ناپذیر است و مصداق کامل آن مشارکت سیاسی و حضور در انتخابات است.

فرمانده منطقه انتظامی شهرستان تفرش تصریح کرد: انتخابات نماد و شاخصه اصلی مردم سالاری دینی و مظهر اراده و خواست مردم است و از همه مهم‌تر یکی از دستاوردهای گرانسنگ نظام مقدس جمهوری اسلامی و حق تعیین سرنوشت است.

وی ادامه داد: همه ما وظیفه داریم از این دستاورد گرانسنگ حفاظت و حراست کنیم، ناظرین و بازرسین باید در اجرای این انتخابات به بهترین نحو وظیفه خود را ایفا کنند همه یک رسالت دارند آن هم برگزاری انتخاباتی سالم، قانونی و آزاد است.

فرمانده منطقه انتظامی شهرستان تفرش تصریح کرد: مردم سلایق متفاوتی دارند و در دادن رأی آزاد هستند اما آنچه که مسلم است بنابر قانون نظام مقدس جمهوری اسلامی همه باید تابع رأی اکثریت باشیم و این یک راهبرد و ساز و کارطراحی شده در نظام جمهوری اسلامی است .

ایشان در پایان با تأکید بر اصل امانتداری و بی طرفی در انتخابات گفت: نظام مقدس جمهوری اسلامی یک امانت را به ما سپرده و باید در نهایت بی طرفی از این امانت حفاظت و حراست شود.

انتهای پیام/


ارسال نظرات