خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه سپاه قزوین در گفتگوی اختصاصی با بسیج:
عباس کاظمی فرمانده سپاه ناحیه امام حسن(ع) گفت: توجه به بیانات رهبر نقشه راهبردی در برابر نفوذ دشمنان است.
کد خبر: ۸۶۴۳۰۱۱
|
۰۷ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۶:۳۷
عباس کاظمی فرمانده سپاه ناحیه امام حسن (ع) قزوین در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری بسیج در ارتباط با اهداف مد نظر دشمنان طی انتخابات هفتم اسفند ماه و سخنان رهبر معظم انقلاب در ارتباط با هوشیاری در برابر نفوذ دشمنان اظهار کرد: برای ما مشخص است که دشمن امروز قصد دارد  افرادی را وارد مراکز تصمیم گیرنده و تصمیم ساز نظام کند که آنها را در راه رسیدن به اهدافشان همراهی و کمک کنند.
وی ادامه داد: دشمن سالها است که روی افراد خاصی سرمایه گذاری کرده و همواره حمایت و پشتیبانی خود را نثار افرادی کرده است که امروز شاید چهره آنها به صورت واضح برا ما وجود نداشته باشد.
کاظمی تبیین کرد: موضوع نفوذ که به کرات اخیرا در بیانات رهبر معظم انقلاب نیز دیده میشود اهمیت ویژه ای دارد خصوصا در موضوع فرهنگ، نهادینه شدن طرز تفکر و نگرش آمریکایی به شدت جامعه ما را تهدید می کند.
وی افزود: دشمن تلاش می کند تا با نفوذ دادن اشخاص مد نظر خود در مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی از طریق تبلیغات گسترده و هزینه کردن پول های گزاف طی دراز مدت به اهداف خود دست یابد.
فرمانده سپاه ناحیه امام حسن(ع) تاکید کرد: دشمن در نظر دارد مجلس دهم شورای اسلامی مجلسی باشد در تراز خواست و نگاه آمریکا، مجلسی باشد مانند مجلس ششم که ضربات سهمگینی به انقلاب و آرمان های امام راحل بزد که عملکرد آن هرگز از ذهن تاریخی ملت پاک نخواهد شد.
کاظمی اضافه کرد: مجلس ششم اپوزیسیونی بود داخل نظام جمهوری اسلامی ایران ، آنان اداره امور و وظیفه اصلی خود را رها کردند، از آرا ملت سو استفاده کردند و نهایتا قلب ملت را به درد آوردند.
وی خاطر نشان کرد: جریان نفوذ که امروز می بینیم دشمن از آن بهره میبرد همان روش است که به صورت موفق در شوروی از آن بهره گیری شده است و دشمن امروز قصد دارد تا از همان روش در جمهوری اسلامی ایران استفاده کنند.
وی توضیح داد: دشمن برای شکل دادن مجلس ششمی دیگر در مجلس دهم تلاش می کند، شاید دقت لازم برای اعتبار سنجی عناصر مختلف وجود نداشته و امروز هوشیاری لازم است تا افراد ولایت مدار و لایق وارد مجلس شوند.
انقلابی ولایت مدار، نیاز مجلس شورای اسلامی
عباس کاظمی فرمانده سپاه ناحیه امام حسن (ع) در ادامه این گفت و گو با اشاره به ملاک ها و مشخصه های فرد اصلح و مناسب برای حضور در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: نگاه ما بایدبه انقلابیون و آنان که در این لیست قرار می گیرند باشد.
وی ادامه داد: فردی مناسب خواهد بود ک نسبت به دستاورد های انقلاب دلسوز، استکبار ستیز و دارای توان گفتن نه به آمریکا و خواسته های خبیثانه اش در ایران باشد، نماینده اصلح باید نسبت به دشمن بغض داشته باشد، تولا و تبرا از ویژگی هایش بوده و در کنار همه اینها اعتماد مردم برای از بالاترین میزان ارزش  قرار داشته باشد و از اعتماد آنان سوء استفاده نکند.
کاظمی تاکید کرد: باید با هوشیاری در برابر جریان نفوذ ایستاد چرا که هیچ کس نمی خواهد خاطره ها تلخ گذشته بار دیگر تکرار شود.
این مسئول در ادامه با اشاره به بیانات رهبری و هشدار های ایشان در موضوع نفوذ گفت: دشمن از تمام رویه هایی که تصور کنید استفاده می کند، از قومیت گرایی و رویارویی در برابر سخنان رهبر  تا زرق و برق رسانه و حجم جیب تبلیغات سو نسبت به نظام حکومتی ایران و تاثیر بر افکار عمومی که می تواند مهمترین روش نفوذ نامیده شود.
کاظمی اظهار کرد: رهبر در دیدار با مردم قم، مردم تبریز، ائمه جماعات و نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران چهار سخنرانی کلیدی و راهبردی انجام دادند که بر همه لازم است در انتخابات از آن دستور العمل ها پیروی کنیم.
وی با بیان این نکته که رهبر در بیانات اخیر خود رویه تهدیدات جدید دشمنان را ترسیم کرده اند بان کرد: نقشه راه درست روبه رویما قرار دارد و مشخصا هر کس که دغدغه سربلندی ایران اسلامی را دارد باید از آن استفاده کند.
کاظمی ادامه داد: فتنه جدید یعنی نفوذ در چینش روی ما قرار دارد و نفوذ در لباس های گوناگونی خود را می نمایاند، برخی ها نگاه فوق العاده مثبتی به غرب دارند، آنها که با خوشبینی در چشم به دشمن قسم خورده این نظام دوخته اند مشکلات سنگینی را ایجاد می کنند، حال آنکه توجه به بیانات رهبر به عنوان دیده بان بصیر نظام در هر شرایطی میتواند راهگشا باشد.
وی تاکید کرد: وظیفه انعکاس بیانات رهبر به دوش همگی ما است و هر کسی در جامعه با هر توانی باید سخنان ایشان را به گوش همگان برساند چرا که ملت از کس و مر چیز که ناامید شده باشند مطمئنا از رهبر ناامید نمی شوند.
فرمانده سپاه ناحیه امام حسن در بخش پایانی این کفت و گو تبیین کرد: دشمن با دیدن این سطح هوشیاری و بصیرت مردم مطمئنا احساس یاس خواهد کرد، هر رایی که به صندوق های اخذ رای انداخته شود تیری خواهد بود به دشمن و اگر انتخاب درست را انجام داده باشیم در واقع قدرت تیر خود را دو چمدان کرده ایم.
1004/ت30/ب





 

ارسال نظرات
پر بیننده ها