سردار علی استادحسینی با حضور در یکی از صندوق‌های اخذ رای دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری ، رای خود را به صندوق انداخت.
کد خبر: ۸۶۴۳۰۰۳
|
۰۷ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج؛ فرمانده سپاه امام حسن مجتبی(ع) استان البرز با حضور در یکی از صندوق‌های اخذ رای دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری ، رای خود را به صندوق انداخت.

سردار علی استادحسینی در گفت و گو با خبرنگار بسیج از حضور پرشور و گسترده مردم استان البرز در انتخابات تقدیر کرد و گفت: مردم همیشه درصحنه، انقلابی و ولایتمدار این استان بار دیگر حضوری حماسی از خود به نمایش گذاشتند و به ندای رهبر معظم انقلاب لبیگ گفتند.

فرمانده سپاه استان البرز تاکید کرد: زمانی که شور و نشاط ملت ایران را مشاهده می‌کنیم، در می‌یابیم که این مردم هرگز به زانو در نمی‌آیند و مقابل تمام توطئه‌ها و دسیسه‌های دشمنان خارجی و بدخواهان داخلی ایستادگی خواهند کرد.

وی مشارکت گسترده مردم ایران کوچک را ناشی از وفاداری به نظام، انقلاب و آرمان های والای شهیدان دانست و افزود: این حضور حماسی توطئه های شوم استکبار و انگلیس خبیث را نیز خنثی کرد و امید دشمنان در کمین نشسته نظام را به یاس و ناامیدی مبدل کرد.

از ساعات آغازین صبح امروز  مسئولان استان البرز با حضور در پای صندوق های رای همگام با سایر مردم استان رای خود را به صندوق انداختند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها