خبرگزاری بسیج: شهردار منطقه 20 از پشتیبانی قبل، حین و بعد از انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری در این منطقه جنوبی تهران خبر داد.
کد خبر: ۸۶۴۲۹۹۷
|
۰۷ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۴

به گزارش خبرنگار استان تهران خبرگزاری بسیج؛ منصور کتانباف گفت: شهرداری منطقه 20 قبل از آغاز رای گیری بستر را برای تبلیغات محیطی کاندیداها در جهت انجام انتخابات پروشور فراهم کرده و با آغاز انتخابات به عنوان هیات اجرایی وارد عرصه شده است.

وی افزود: به عنوان عضو هیات اجرایی مسئولیت 44 صندوق را بر عهده دارم و با بهره گیری از ظرفیت مساجد، محلات و کسانی که در فعالیت های انتخاباتی دارای سوابق و تجربیات ارزشمندی هستند استفاده کرده و 400 نفر را جذب و پس از آموزش های لازم در شعب اخذ رای بکار گیری کردم. همچنین تمهیدات لازم هنگام رای گیری را انجام داده ایم تا هنگام انتخابات مشکلی پیش نیاید.

وی افزود: تجهیز ستاد مرکزی شهرستان و امکانات مورد نیاز شامل میز، صندلی، رایانه، نوشت افزار، خودرو، مواد غذایی و سایر موارد مورد نیاز تامین شده است و پس از پایان انتخابات عملیات پاکسازی محیطی توسط عوامل شهرداری انجام خواهد شد.

کتانباف به تبلیغات وسیع بیگانگان به منظور کاهش مشارکت حداکثری مردم و انتخاب کسانی که مورد نظر آنها است اشاره کرد و گفت: دشمنان با گذشت 37 سال از انقلاب اسلامی، هنوز مردم ایران را نشناخته اند و نمی دانند که نظام اسلامی ایران به برکت خون شهدا و خواست خدا و حمایت های مردم حفظ شده است و تا زمانی که مردم به صحیفه نور امام راحل و شاخص های مقام معظم رهبری توجه می کنند، رسانه های خارجی جایی در میان افکار آنها ندارند.

ارسال نظرات