خبرهای داغ:
رئيس كميته اطلاع رساني و تبليغات ستاد انتخابات شهرستان شاهرود:

صدور ۵۰ كارت خبرنگاري براي پوشش خبري حماسه ۷ اسفند در شاهرود

رئيس كميته اطلاع رساني و تبليغات ستاد انتخابات شهرستان شاهرود در جمع خبرنگاران گفت: اين كميته براي بيش از ۵۰عكاس و خبرنگار شهرستان شاهرود كارت صادر کرده تا نسبت به پوشش خبري و تصويري انتخابات اقدام كنند.
کد خبر: ۸۶۴۲۹۷۷
|
۰۷ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، رئيس كميته اطلاع رساني و تبليغات ستاد انتخابات شهرستان شاهرود در جمع خبرنگاران گفت: اين كميته براي بيش از ۵۰عكاس و خبرنگار شهرستان شاهرود كارت صادر نموده تا نسبت به پوشش خبري و تصويري انتخابات اقدام كنند.

عباس اعتماد افزود: اين كارت ها براي خبرنگاران خبرگزاري هاي رسمي، روزنامه هاي سراسري و هفته نامه هاي محلي صادر شده است.

وي تاكيد كرد: امت ايران همواره در آزمون هاي سخت، سربلند بوده اند اما شايسته است كه همه ما از عموم مردم دعوت كنيم تا با حضور پرشور و مشاركت حداكثري در انتخابات حضور يابند.

مسئول روابط عمومي فرمانداري ويژه شهرستان شاهرود با بيان اينكه تمهيدات لازم براي حضور خبرنگاران و عكاسان در روز اخذ راي فراهم شده است؛ اضافه كرد: از زمان آغاز به كار ستاد انتخابات رسانه ها همكاري بسيار خوبي در پوشش اخبار انتخابات با ستاد انتخابات اين شهرستان داشته اند

اعتماد كانال رسمي اين فرمانداري در تلگرام و سايت فرمانداري شاعرود را تنها مرجع رسمي انتشار اخبار انتخابات اين شهرستان دانست. اخبارمخصوص انتخابات اين شهرستان دانست.

ارسال نظرات
پر بیننده ها