یش‌بینی میانگین حضور مردم سوادکوه در انتخابات مختلف حدود 80 درصد است و 29 هزار نفر در انتخابات 7 اسفند‌ماه واجد شرایط رای هستند و هزار و 480 نفر هم رای اولی هستند.
کد خبر: ۸۶۴۲۹۷۵
|
۰۷ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۷


به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، فرماندار سوادکوه از وجود یک‌هزار و 480 نفر به عنوان رای اولی برای انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان در سوادکوه خبر داد و گفت: 937 نفر فرآیند انتخابات در سوادکوه را انجام می‌دهند.


عبدالجواد توحیدی‌مقدم صبح امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به برگزاری انتخابات دهم مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری و آمادگی شهرستان سوادکوه برای برگزاری این دو رویداد در 7 اسفند‎ماه، گفت: 57 صندوق اخذ رای در سوادکوه برای جمع‌آوری آرای مردم وجود دارد که 22 صندوق مربوط به بخش زیراب، 35 صندوق مربوط به بخش مرکزی سوادکوه، 26 شعبه اخذ رای شهری و 31 شعبه اخذ رای روستایی، 21 صندوق ثابت و 36 صندوق سیار وجود دارد و 300 نفر از عوامل اجرایی شعب، 70 نفر بازرس، 57 نماینده فرماندار، 150 راننده، 260 ناظر و 100 نیروی ستادی در انتخابات 7 اسفند مشارکت دارند.

وی با بیان اینکه جمعیت شهرستان سوادکوه شناور است و در 6 ماه اول سال به بیش از 100 هزار نفر و در 6 ماه دوم سال به 45 هزار نفر می‌رسد، افزود: پیش‌بینی میانگین حضور مردم سوادکوه در انتخابات مختلف حدود 80 درصد است و 29 هزار نفر در انتخابات 7 اسفند‌ماه واجد شرایط رای هستند و هزار و 480 نفر هم رای اولی هستند.

فرماندار سوادکوه با اشاره به آمادگی کامل این شهرستان برای اجرای انتخابات از هماهنگی با یک‌هزار و 200 نفر از عوامل اجرایی شعبات اخذ رای خبر داد و خاطر‌نشان کرد: جلسات مختلفی با اقشار و اصناف مختلف به منظور هماهنگی لازم برای برگزاری مناسب انتخابات انجام شده‌است.

توحیدی‌مقدم با اشاره به اینکه ما امانتدار آرای مردم هستیم و وزارت کشور هماهنگ‌کننده و مسئول حسن اجرای قانون است و عوامل اجرایی و اعضای شعبات اخذ رای را مردم تشکیل می‎دهند، اظهار کرد: پوشش اخبار انتخابات شهرستان سوادکوه توسط رسانه‌های فعال شهرستان به صورت مناسبی پوشش داده شد و تخلفی که منجر به تشکیل پرونده برای ستاد‌های کاندیدا‌ها شود در شهرستان سوادکوه رخ نداده‌است و تخلفات کوچک با تذکر و هدایت و راهنمایی حل شده‌است.

وی از فعالیت 17 ستاد کاندیداهای مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری در شهرستان سوادکوه خبر داد و گفت: برای اخذ رای وجود شناسنامه و شماره ملی الزامی است.


ارسال نظرات
پر بیننده ها