از همه کسانی که تا کنون در صحنه انتخابات حاضر شدند تشکر می کنم و انتظار است کسانی که به هر دلیل نتوانستند در انتخابات حاضر شوند فرصت را غنیمت شمرده و با رای درست خود دشمن را مایوس کنند.
کد خبر: ۸۶۴۲۹۷۳
|
۰۷ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۱



خبرگزاری بسیج مازندران، فرمانده سپاه کربلای مازندران گفت: ملت با دقت و هوشیاری مراقب حقوق خود باشند و با شرکت گسترده در انتخابات دشمن را ناکام بگذارند.


 محمدحسین بابایی درباره حضور در انتخابات اظهار کرد: براساس تکلیف الهی و وظیفه قانونی خود در نخستین ساعت از آغاز رای‌گیری در یکی از شعبه‌های اخذ رای در مرکز استان حاضر شدم و بر مبنای توجه به فرامین امام و مقتدای  مان  و بر مبنای شناخت  از معرفی کنندگان لیست‌ها، با اعتماد به آنها  رای دادم.

وی با اشاره به استقبال پرشور مردم مازندران در انتخابات، تصریح کرد: به افرادی که هنوز به دلایلی فرصت پیدا نکردند که در پای صندوق‌های رای حاضر شوند توصیه برادرانه داریم که فرصت حضور در انتخابات را غنیمت شمرده و در سرنوشت سیاسی خویش شرکت کنند.

فرمانده سپاه کربلای مازندران اضافه کرد: مردم با انتخاب درست سرنوشت سیاسی مناسبی برای خویش رقم بزنند.

وی با اعلام اینکه حضور در انتخابات یک تکلیف است، بیان کرد: نتیجه انتخابات هر چه باشد باید به آن تمکین کرد، زیرا برای خدا گام برداشته  و رای دادیم و خداوند هم حفظ قانون و نظام اسلامی  را بر همه چیز اولا دانست بنابراین این اصل الهی ماموریت هر مسلمان و مومنی در نظام انقلاب اسلامی شرکت در انتخابات  و بعد از ان هم انتخاب درست است لکن ما مامور به نتیجه نیستیم گرچه باید تلاش در حسن نتیجه داشت.

بابایی اضافه کرد: ملت با دقت و هوشیاری مراقب حقوق خود باشند و با شرکت گسترده در انتخابات دشمن را ناکام بگذارند.

وی افزود:  منتخبین ملت هم از اعتماد مردم در جهت خدمت شایسته  به آنان و نظام انقلاب اسلامی وقت بگذارند و از هم اینک  اعلام کنند که اگر واقعا نمی توانند از این مسئولیت و امانت بخوبی نگهداری و جامع عمل بپوشانند  تکلیف  خود را با ملت همیشه در صحنه شفاف معلوم کنند و همانگونه که برای کسب آرا حاضر می شدند در حریم ملت وارد شوند  پس از انتخابات هم  با گشاده رویی پذیرای ولی نعمتان خود باشند.



ارسال نظرات
پر بیننده ها