رئیس ستاد انتخابات کردستان در شعبه مرکزی اخذ رای،

مشارکت مردم نوید بخش انتخاباتی پرشور است

آشناگرمیزان مشارکت مردم را نوید بخش انتخاباتی پرشور دانست و گفت :امیدواریم با انتخاب نمایندگانی اصلح بتوانیم توسعه کردستان را سرعت ببخشیم.
کد خبر: ۸۶۴۲۹۵۶
|
۰۷ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، علیرضا آشناگر رئیس ستاد انتخابات استان پیش از ظهر امروز در شعبه مرکزی اخذ رای درمحله کانی کوزله سنندج در جمع خبرنگاران اظهار کرد: حضور گسترده مردم در ساعات اولیه شروع رای گیری، نشان دهنده اهمیت آینده کشور و شور ور شقوق مردم برای انتخاب نماینده اصلح است که همواره در تمام زمینه ها در صحنه حضور داشته اند.


وی گفت: در طول عمر با برکت نظام مردم شریف ایران اسلامی همیشه پشتیبان و حامی انقلاب و نظام بوده اند و با مشارکت گسترده در انتخابات اقتدار نظام و جلوه مردم سالاری دینی را به نمایش گذاشتند و این بار هم با حضور خود در جهت تقویت جایگاه جمهوری اسلامی ایران در عرصه های داخلی و بین المللی گام برخواهند داشت.

رئیس ستاد انتخابات استان کردستان گفت:طبق آمار دریافتی از شهرستان ها مردم بصورت چشمگیر در پای صندوق های رای حضور یافته اند.

وی حضور مردم در صحنه انتخابات را بیش از انتظار اعلام کرد و گفت : این میزان از مشارکت در مقایسه با ادوار پیشین بیشتر است.

آشناگرمیزان مشارکت مردم را نوید بخش انتخاباتی پرشور دانست و گفت :امیدواریم با انتخاب نمایندگانی اصلح بتوانیم توسعه کردستان را سرعت ببخشیم.

وی به مردم توصیه کرد بخاطر جلوگیری از ازدحام جمعیت ساعات میانی روز به شعب اخذ رای مراجعه و آرای خود را به صندوق بیندازند.

آشناگر افزود: ستاد برگزاری انتخابات و عوامل برگزاری آماده گی دارند تا آخرین برگه رای را از مردم اخذ کنند و در صورت نیاز مهلت انتخابات نیز تمدید خواهد شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار