امام جمعه موقت ایلام گفت: دشمن برای تک تک لحظات نظام مقدس جمهوری اسلامی برنامه‌ریزی کرده و مردم همیشه با حضور خود مانند دفعات قبل جواب دشمنان نظام را خواهند داد.
کد خبر: ۸۶۴۲۹۵۱
|
۰۷ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۸

به گزارش خبرگزاری بسیج،حجت‌الاسلام شمس‌الله سراج امام جمعه موقت ایلام در خطبه‌های نماز جمعه ایلام اظهار کرد:دشمن برای تک تک لحظات نظام مقدس جمهوری اسلامی برنامه‌ریزی کرده و مردم همیشه با حضور خود مانند دفعات قبل جواب دشمنان نظام را خواهند داد.

وی با اشاره به اینکه در استان ایلام نیز مردم همیشهمیزان درصد مشارکت مردم در انتخابات بالاترین درصد در بین دیگر مناطق کشور بوده است؛ بیان کرد: به مسئولان دولت باید عرض کنیم که به همان اندازه مشارکت مردم ایلام در انتخابات به همان اندازه نیز در توزیع اعتبار و امکانات این منطقه از کشور را دریابند و بارها دیده شده متاسفانه مناطقی از کشور بهره‌مند از امکانات می‌‌شوند که در عرصه‌های انقلاب و نظام حضور کمتری دارند و این انصاف نیست.

حجت الاسلام سراج افزود: باید توزیع ثروت در کشور باید به میزان مشارکت‌هادر استان‌ها رقم بخورد، خدایی نخواسته استانی که کمترین میزان مشارکت را دارد بیشترینمیزان امکانات را نبرد.

امام جمعه وقت ایلام تصریح کرد: آنچه که قابل روئیت است این است که برخی از استان‌هایی که مشارکت کمتری دارند اما در توزیع ثروت خیلی به آنها رسیدگی می‌شود و استانی مانند ایلام که بالاترین مشارکت در عرصه‌ها و انتخابات را دارد در توزیع ثروت به آن گلایه‌مندیوجود دارد .

امام جمعه موقت ایلام با تقدیر از عوامل اجرایی انتخابات استان ایلام گفت: عوامل اجرایی انتخابات مدت‌هاست که وارد این عرصه شده و واقعا کار سخت و دشواری است. شورای نگهبان، مسئولان اجرایی، بازرسان و ... همه و همه در تلاش هستند که انتخاباتی در شان و منزلت مردم برگزار کنند.

وی با تقدیر از نامزدهای انتخاب مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی در استان ایلام، ادامه داد: نامزدهای انتخاباتی با حضور گرمشان در صحنه انتخابات جوّ بانشاطی را در بین مردم به دست آورده‌اند.

امام جمعه ایلام با تقدیر از مردم همیشه در صحنه استان ایلام، اضافه کرد: مردم طی 10 روز گذشته خیلی با فرهنگ وارد عرصه تبلیغات و معرفی نامزدهای مورد اعتماد خود شده که این نوع رفتار فرهنگی را تبریک عرض می‌کنم.

سراج تصریح کرد: امروز نیز روز تکلیف و اخذ رای بوده و روزی است که همه مردم وارد این عرصه شده وسرنوشت خود راتعیین می‌کنند و در این راه مشارکت جدی و فعال دارند. انقلاب و نظام بر همه ما حق دارد و ما وظیفه داریم بنا به تعهدات دینی و شرعی و ملی در این انتخابات شرکت کرده و با انتخاب فرد اصلح در سرنوشت خود دخالت داشته باشیم.


ارسال نظرات
آخرین اخبار