خبرهای داغ:
خبرگزاری بسیج: مهدی جمالی نژاد پیش پای صندوق رای شعبه پل خواجوی اصفهان گفت:از صبح تاکنون شور و نشاط بسیار خوبی بین مردم برقرار شده و مردم با این حضور خود پیام روشنی را به دوستان انقلاب و همینطور دشمنان انقلاب اسلامی مخابره خواهند کرد.
کد خبر: ۸۶۴۲۹۵۰
|
۰۷ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۲
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج، مهدی جمالی نژاد پیش پای صندوق رای شعبه پل خواجوی اصفهان گفت:از صبح تاکنون شور و نشاط بسیار خوبی بین مردم برقرار شده و مردم با این حضور خود پیام روشنی را به دوستان انقلاب و همینطور دشمنان انقلاب اسلامی مخابره خواهند کرد.

وی اظهار کرد: امام خمینی (ره) بارها فرمودند ما تا آخر ایستاده ایم و اکنون 37 سال از عمر این انقلاب می گذرد و هر سال نیز حضور مردم پرشکوه تر از قبل می شود.

شهردار اصفهان ادامه داد: مقام معظم رهبری می فرمایند شرکت در انتخابات باعث عزت ایران اسلامی می شود و مطمئنا این حضور پر رنگ، مانایی و قرار گرفتن در حصار امنیت را به دنبال دارد.

جمالی نژاد اضافه کرد: ایران در حال حاضر با اقتدار در جزیره امن منطقه قرار دارد و اگر انسجام مردم نبود، این امنیت نیز نبود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود تصریح کرد: قرار نیست تنها مردم مسئولیت و ماموریت خود مبنی بر حضور را انجام دهند، بلکه منتخبین نیز باید امانت دار این رای بوده و در مقابل خداوند پاسخگو باشند.

شهردار اصفهان افزود: کسی که انتخاب می شود باید راه علاج چالش ها و مشکلات را بداند و مردم نیز باید دقت کنند کسی را انتخاب کنندکه شناخت و معرفت خوبی نسبت به مسایل داشته باشد.

جمالی نژاد در پیامی به 202 هزار رای اولی در استان اصفهان نیز گفت: این افراد آینده سازان ایران هستند و باید از هم اکنون حضوری جدی در عرصه های مختلف سیاسی و اجتماعی داشته باشند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها