سردار رجبی بعد از انداختن رأی خود به صندوق

حضور مردم در انتخابات بسیار گسترده است

فرمانده سپاه کردستان با اشاره به حضور گسترده مردم در ساعات اولیه رای گیری در شعبات اخذ رأی در سطح استان، گفت: استقبال مردم با وجود تمام هجمه‌های تبلیغات دشمنان بسیار گسترده است.
کد خبر: ۸۶۴۲۹۴۸
|
۰۷ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، سردار محمدحسن رجبی بعد از به انداختن رأی خود به صندوق اظهار داشت: همانطور که شاهد حضور حماسی مردم استان همپا با دیگر مردم سراسر کشور در حماسه 22 بهمن بودیم امروز نیز اخباری که از طریق رسانه‌ها از وضعیت مشارکت مردم از عرصه انتخابات در سطح شهرهای استان مخابره شده است نشان از حضور گسترده و پای کار بودن مردم در عرصه سرنوشت‌ساز انتخابات دارد.

سردار رجبی با بیان اینکه استقبال مردم در انتخابات با وجود تمام هجمه‌های تبلیغات دشمنان بسیار گسترده است، خاطرنشان کرد: یکی از ویژگی‌های این دوره نسبت به انتخابات‌های گذشته، حضور مردم در اول وقت در شعبات اخذ رأی در سطح استان است.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس افزود: اینکه بستر لازم برای ورود صندوق‌ها به همه نقاط استان فراهم شده است، زمینه را برای مشارکت بیشتر مردم نسبت به دوره قبل فراهم کرده است.

وی به پیامدهای داخلی و بین‌المللی مشارکت مردم در انتخابات نیز اشاره و اظهار کرد: افزایش انسجام ؛ به تصویر کشیدن یکپارچگی ملت ایران در انتخابات برای جهانیان علی‌رغم تمام مشکلاتی که از سوی دشمنان علیه کشور و ملت ما ایجاد شده از پیامدهای داخلی این حماسه ملی است.

سردار رجبی خاطر نشان کرد: مردم به عنوان برندگان اصلی انتخابات ثابت کردند با انسجام و یکپارچگی همواره در عرصه حضور و حماسه‌های بزرگ را رقم می‌زنند

ارسال نظرات
آخرین اخبار