امام جمعه ایلام: هرچه میزان مشارکت مردم در انتخابات بالا باشد دلیل بر استحکام و محبوبیت نظام مقدس جمهوری است.
کد خبر: ۸۶۴۲۹۴۴
|
۰۷ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۲

به گزارش خبرگزاری بسیج؛ حجت الاسلام محمدنقی لطفی پس از انداختن رای خود در شعبه اخذ رای واقع در دانشگاه علوم پزشکی ایلام اظهار داشت: روز هفتم اسفندماه در تاریخ نظام مقدس جمهوری اسلامی ثبت و درج خواهد شد.

نماینده ولی فقیه در استان ایلام گفت: در این روز دو انتخابات مهم و سرنوشت‌ساز مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری در سراسر کشور و از جمله گوشه گوشه استان ایلام برپا می‌شود.

وی ادامه داد: انتخابات در نظام مقدس جمهوری اسلامی نماد مردم‌سالاری دینی بوده و مظهر اقتدار و نظام مقدس جمهوری اسلامی در برابر بدخواهان و دشمنان محسوب می‌شود.

امام جمعه ایلام اضافه کرد: مردم استان ایلام در همه عرصه‌های مهم و سرنوشت‌ساز از جمله انتخابات‌های 37 سال عمر انقلاب اسلامی شرکت فعال داشته و بالاترین مشارکت را به ثبت رسانده‌اند.

لطفی تصریح کرد: هرچه مشارکت مردم در انتخابات بیشتر باشد تعلق خاطر مردم به انقلاب و نظام و رهبریرا نشان می‌دهد، قطعا مردم در این انتخابات مهمو سرنوشت‌ساز شرکت فعال داشته و پاسخ کوبنده‌ای به دشمنان خواهند داد.

نماینده ولی فقیه در استان ایلام گفت: معمولا دشمن در آستانه هر انتخاباتی جنگ رسانه‌ای و فضاسازی کاذب به راه انداخته که مردم را در شرکت در انتخابات مایوس کنند اما مردم همیشه با شرکت پرشور خود در انتخابات دشمنان را مایوس کرده‌اند.

وی ادامه داد: مردم با شناختی که از دشمنان دارند همیشه با دشمن‌شناسی که دارند عکس خواسته‌های دشمنان عمل کرده و قطعا امروز مردم ایران اسلامی و استان ایلام در انتخابات شرکت فعال و گرم خواهند داشت.

امام جمعه ایلام اضافه کرد: انتخابات امروز هفتم اسفندماه بسیار مهم و سرنوشت‌‌ساز است و اوج همبستگی و همدلی مردم را به دشمنان نشان خواهد داد و هرچه میزان مشارکت مردم بالا باشد دلیل بر استحکام و محبوبیت نظام مقدس جمهوری است.

لطفی تصریح کرد: امیدواریم مردم استان ایلام همت کرده و امروز برای چندمین‌بار حماسه دیگری را خلق کرده و قطعا دین خود را به نظام و انقلابادا کرده و هم سرنوشت خود را تعیین می‌کنند.


ارسال نظرات
آخرین اخبار