نماینده ولی‌فقیه در استان یزد:‌

حضور مردم در ساعات اولیه رای‌گیری نقشه‌های دشمنان را نقش برآب کرد

نماینده ولی‌فقیه در استان یزد با اشاره به صف طولانی مردم برای رای دادن، گفت: حضور مردم در ساعات اولیه رای‌گیری نقشه‌های دشمنان را نقش برآب کرد.
کد خبر: ۸۶۴۲۹۲۹
|
۰۷ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از یزد: آیت الله محمدرضا ناصری در حاشیه رای دادن در انتخابات خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: آن چیزی که ما می‌بینیم و حرکتی که امروز اتفاق افتاده، بسیار پرشور است.

وی افزود: حضور مردم به حدی پرشور است که ما تقریبا 45 دقیقه برای رای‌دادن در صف ایستادیم تا نوبت ما شد و توانستیم رای دهیم.

نماینده ولی‌فقیه در استان یزد تصریح کرد: این حضور نشان‌دهنده این است که مردم حاضر در صحنه هستند و اینکه مسئولان در صف رای‌گیری می‌ایستند، نشان‌دهنده اهمیت آن‌ها به موضوع حق‌الناس بودن رای مردم است.

وی بیان کرد: خداوند انشاءالله به مردم توفیق دهد که همیشه در صحنه باشند و با این حضور خود از نظام جمهوری اسلامی ایران پشتیبانی کنند.

آیت‌الله ناصری ادامه داد: کسانی که رای می‌آورند واقعا به فکر عزت و استقلال کشور و رفع مشکلات مردم باشند و هیچ زمانی مرعوب ابرقدرت‌ها و استکبار جهانی نباشند چراکه خداوند به این ملت توان و قدرت داده است.

نماینده ولی‌فقیه در استان یزد با بیان این‌که مردم در صحنه هستند و حضور پرشور آن‌ها نقشه‌های دشمنان را نقش بر آب کرده است، گفت: کسانی که می‌خواهند نسبت به دستاوردهای انقلاب بی‌توجهی کنند و مردم را ناامید کنند، انسان‌هایی کوچک و حقیر هستند.

تسنیم/

ارسال نظرات