ناحیه ثارالله یزد خبر داد:

اعزام250 نفر دانش آموزان پسر به منطقه عملیاتی جنوب

به همت ناحیه مقاومت بسیج ثارالله و حوزه بسیج دانش آموزی شهید حسینیان 250نفر از دانش آموزان پسر به منطقه جنوب اعزام شدند.
کد خبر: ۸۶۴۲۹۲۷
|
۰۷ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد: رحیمی مسئول حوزه بسیج دانش آموزی ناحیه ثارالله در این باره گفت: شش دستگاه اتوبوس راهیان نور بسیج دانش آموزی در سالن 9دی سپاه الغدیر یزد تجمع و فراخوانی شدند و جهت اعزام به مناطق جنگی جنوب به مدت چهار روز سازمان دهی و توجیه گردیدند .

در این تجمع سرهنگ زارع کمالی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ثارالله به سخرانی پرداخت و گفت: مناطق جنگی و خاک آنجا مقدس بوده به لحاظ اینکه خون بسیاری از مردان مجاهد و فداکاری که برای دفاع از این سرزمین و ارزشهای اسلام و انقلاب در آنجا ریخته شده است.

وی اظهار داشت:شناخت اهداف انقلاب و دفاع مقدس از مهمترین اهداف برپایی اردوهای راهیان نور بویژه ویژه نسل جوان و نوجوان است.

زارع کمالیگفت:دوران هشت سال دفاع مقدس متعلق به قشر و زمان خاصی نیست و این دوران حماسه‌آفرین نمایی واقعی از رشادت و ازخودگذشتگی مردان و زنانی است که با حضور همراه با بصیرت خود، زمینه اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی را فراهم و پایه‌های این نظام الهی را تقویت کردند.

وی بابیان این مطلب که حضور اقشار مختلف مردم به ویژه نسل سوم و چهارم در مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس می تواند یاد و خاطره آن ایام و ارزش‌های ناب انقلاب اسلامی باشد، افزود: ایثار، مقاومت، آزادی و آزادگی در این سال های نورانی تبلور یافته و عینیت پیدا کرد.

فرمانده ناحیه ثارالله  گفت: برگزاری اردوهای راهیان نور می تواند نوع نگاه جوانان و نسل سوم انقلاب به موضوع شهادت و ایثار را به کلی تغییر داده و پل ارتباطی میان حماسه دفاع مقدس و جوانان باشد.


ارسال نظرات