مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه بیت المقدس کردستان گفت:حضور مردم در عرصه انتخابات در این برهه از زمان موجب یاس و ناامیدی دشمنان خواهد شد و اهداف اصیل امام خمینی(ره) و انقلاب اسلامی را شفاف تر خواهد کرد.
کد خبر: ۸۶۴۲۹۲۳
|
۰۷ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، حجت الاسلام علیرضا باباشاهی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه بیت المقدس کردستان صبح امروز با حضور در پای صندوق رای در حسینیه سپاه استان در سخنانی اظهار داشت: الحمدالله مشاهد میکنیم مردم همچون سابق و حتی پرشورتر و بیشتر از پیش در انتخابات شرکت کردند.

وی گفت: با توجه به اهمیت انتخابات چه انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری مردم ولایت مدار و متدین استان کردستان و سراسر ایران اسلامی برای عمل به فرامین رهبر معظم انقلاب و ولی امر مسلمین در انتخابات همانند گذشته شرکت کردند.

وی افزود: علاوه بر این انتخابات یک وظیفه ملی؛ شرعی؛ قانونی و الهی است و مردم با حضور خود علاوه برای ادای تلکیف همانند گذشته با حضور پرشور و باصلابت خود به ندای ولی امر مسلمین جهان لبیک گفتند.

حجت الاسلام باباشاهی حضور در انتخابات را موجب پیشبرد و پیشرفت اهداف انقلاب اسلامی عنوان کرد و گفت: انفلاب اسلامی به دست خود مردم ایجاد شده و مردم در حفظ و حراست آن کوشا هستند و هرساله در جشن بزرگ پیروزی انقلاب در 22 بهمن ماه این پیروزی را جشن میگیرند.

حضور مردم در انتخابات اعلام پیام ادامه راه انقلاب به جهان است

وی افزود: همانگونه که مردم ایران اسلامی با حضور باصلابت خود در 22 بهمن شرکت داشتند امروز نیز در عرصه حضور در صحنه انتخابات بار دیگر این ایستادگی و حضور را نهادینه میکنند و به دنیا اعلام میکنند که در راه و هدفی که انتخاب کردند نه تنها پشیمان نشده اند بلکه برای رسیدن به اهداف والای انقلاب که همان برچیده شدن ظلم و استکبار و برافراشتن پرچم لااله الا الله در سراسر جهان است استوارتر از گذشته قدم برمی دارند و پشتیبان انقلاب و رهبر معظم انقلاب اسلامی هستند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه بیت المقدس کردستان خاطر نشان کرد: حضور مردم در عرصه انتخابات در این برهه از زمان موجب یاس و ناامیدی دشمنان خواهد شد و اهداف اصیل امام خمینی(ره) و انقلاب اسلامی را شفاف تر خواهد کرد.

وی بیان داشت: به یاری خداوند در عرصه بین الملل انتخابات انقلاب اسلامی نقطه امید بیشتری برای حامیان و مدافعان انقلاب اسلامی و جبهه مقاومت در سراسر جهان است و موجب یاس و ناامیدی دشمنان در داخل و خارج خواهد شد.

وی عنوان کرد: دشمنان خواهان زیر سوال بردن، دو قطبی کردن و مایوس کردن مردم از حضور در انتخابات هستند اما مردم با حضورشان همانند گذشته در تمامی صحنه های انقلاب از جمله 22 بهمن و عرصه انتخابات که به فرموده رهبری عید بزرگی است، دشمنان را ناامید و مایوس می کنند.

ارسال نظرات