خبرهای داغ:
رئیس‌جمهور با بیان اینکه مجلس با هر ترکیبی با نظر مردم به وجود آید برای ما محترم است، گفت:‌ همه مردم به آراء اکثریت احترام می‌گذارند.
کد خبر: ۸۶۴۲۸۸۶
|
۰۷ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۴

به گزارش خبرگزاری بسیج، حسن روحانی رئیس‌جمهور کشورمان با بیان اینکه مجلس با هر ترکیبی با نظر مردم به وجود آید برای ما محترم است، اظهارداشت: همه مردم به آراء اکثریت احترام می‌گذارند؛ اتکای ما به اکثریت آرا است و نگاه ما به آرای انتخابات امروز است.

وی افزود: مشارکت سیاسی مردم به مفهوم اعتماد به نظام و کارگزاران نظام است بنابراین امید و اعتماد سرمایه اصلی و بزرگ است که امروز پای هر دو آنها با آرا مردم امضا می‌شود.

روحانی تصریح‌کرد:‌ دولت آرا مردم را امانت بزرگ می‌داند و برای حراست از آن تمام توان خود را به کار می‌گیرد؛ به مردم ایران اطمینان می‌دهم دولت، وزارت کشور، هیات‌های اجرایی و نظارت و شورای نگهبان و همه کشور و نظام تلاش می‌کنند یک انتخابات کاملا قانونی و سالم را امروز برقرار کنند.

رئیس‌جمهور ادامه داد: امروز تمام دوستان و دشمنان چشم به ایران اسلامی دوخته‌اند و تردید ندارم ملت ایران مثل همیشه در این شرایط حساس حماسه دیگر را بر اساس فهم و نظرشان می‌آفرینند.

وی تاکید کرد:‌ امروز همه ما، گروه‌ها، جناح‌ها و احزاب که پای صندوق رای هستیم پیروزیم، اگر جناحی اکثریت آرا را ببرد یا نبرد پیروز است.

روحانی ادامه داد: بر اساس گزارشاتی که تا الان دریافت کردیم در سراسر کشور امنیت کامل وجود دارد و مردم در پای صندوق رای حضوری پرشور دارند.

وی گفت: در طول این ٣٧ سال مردم هستند که پای صندوق با دستان پربرکت خودشان برای کشور تصمیم می گیرند و امروز به همت مردم ٢ نهاد بسیار مهم مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری شکل می‌گیرد،
رای امروز مردم یه سرمایه گذاری پر سود است، چرا که با یک ساعت پای صندوق ایستادند و رای دادن از ثمره ٤ سال مجلس و ٨ ساله مجلس خبرگان رهبری بهره مند می شویم.

رئیس‌جمهور ادامه داد: کدام تجارت پرسودی است که یک ساعت کار و تلاش کرده و ثمره ٤ ساله و ٨ ساله که آثارش امنیت ملی،رونق اقتصادی و عزت سیاسی است نسیبمان شود. امروز وقتی مردم در مشارکت سیاسی فعال اند انتظارمان این است که در مشارکت اقتصادی هم فعال باشند و کشور را به نقطه ای برسانیم که در شان مردم و ایرانیان باشد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها