خبرهای داغ:
سردار شاهرخی گفت: باید نمایندگانی را که هم تراز انقلاب هستند را انتخاب کرد تا مجلس یازدهم نسبت به دوره های قبل رشد کرده و انقلابی تر باشد.
کد خبر: ۸۶۴۲۸۸۴
|
۰۷ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۰
به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین: فرمانده سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین در همایش بزرگداشت روز مهندس در سالن اجتماعات سازمان تبلیغات اسلامی استان قزوین گفت: مجلس در راس همه امور قرار دارد و با فرا رسیدن هفتم اسفند باید حماسه ای دیگر خلق کنیم ،مردم با حضور خود در انتخابات همبستگی و همدلی خود را با انقلاب نشان می دهند و استکبار ستیزی خود را به رخ دشمنان می کشند.

سردار شاهرخی گفت: باید نمایندگانی را که هم تراز انقلاب هستند را انتخاب کرد تا مجلس یازدهم نسبت به دوره های قبل رشد کرده و انقلابی تر باشد.

وی گفت: در فاصله بین روز غدیر و رحلت پیامبر 100 هزار نفر که در روز غدیر آنجا بودند دچار استحاله فکری شدند و وضعیت پیامبر را فراموش کردند که نتیجه آن شهادت حضرت زهرا(س) بود.

فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) تاکید کرد: استحاله فکری در شرایط امروز نیز ممکن است اتفاق بیفتدو باید نگران حراست از ارزش های بنیادین انقلاب باشیم.

وی افزود: مجلس شورای اسلامی قوه تعیین کننده و موثری در ارتقاء و توسعه اهداف جامعه اسلامی است ،مجلسی که در تراز انقلاب باشد با مشکلات اقتصادی مردم و جامعه آشنا است و با طرح و برنامه های مناسب برای رفع و بهبود مشکلات جامعه بر اساس معیارهای انقلاب تلاش کند.

سردار شاهرخی خاطرنشان کرد: تمام اقشار جامعه به ویژه مهندسان که در تمدن ها نقش بسزایی داشته اند باید در راستای هدف مشترک که همان پاسداری از انقلاب است گام بردارند.

وی درادامه افزود : مجلس شورای اسلامی راس امور است چنانچه با چشم باز نتوانیم اصلح را انتخاب کنیم می تواند همانند مجلس ششم فاجعه آفرین باشد، ما مجلسی می خواهیم که بتواند در برابر توطئه های داخلی و خارجی مقاومت نماید و پروژه نفوذ دشمن که مقام معظم رهبری مکررا تاکید می کنند را ناکام بگذارد و نتوانند روحیه انقلابی مردم را هدف قرار دهند ، مجلس شورای اسلامی قوی ساختار های محکم و قوانین قدرتمند برای امنیت و اقتصاد ، و پیشرفت های علمی کشور تهیه و تصویب می کند و ضامن استقلال کشور خواهد بود.

1002/پ30/ب


ارسال نظرات
پر بیننده ها