خبرهای داغ:
والدی بیان کرد: شرکت در انتخابات یکی از مهمترین مظاهر اقتدار ملی و پاسداری از خون شهدا از صدر اسلام تا کنون بخصوص شهدای مدافع حرم است که در کیلومترها دورتر برای دفاع از حریم ولایت، دفاع از حرم آل الله و دفاع از انسانیت و اسلام و حفظ آرامش ملت بزرگ ایران جان خود را فدا می کنند.
کد خبر: ۸۶۴۲۸۸۱
|
۰۷ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۹
سرهنگ محرمعلی والدی فرمانده سپاه ناحیه امام سجاد(ع) قزوین در گفت و گو با خبرنگار بسیج با تسلیت ایام فاطمیه و شهادت مدافع حرم برادر بسیجی حجت اسدی اظهار داشت: بدون تردید انتخابات یکی از مهمترین عرصه های تجلی و ظهور مردم سالاری دینی است و در تمامی سال های پس از پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی شاهد حضور حماسی و افتخار آفرین مردم در پای صندوق های رای بوده ایم.

وی خاطر نشان کرد: انتخابات و حضور مردم در صحنه‌ى انتخاب حق مردم و تكليفى بر دوش آنهاست و در آستانه آزمونی بزرگ و حماسه ای ماندگار یعنی انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی قرار داریم که حضور حداکثری و انتخاب افراد شایسته و انقلابی دشمنان را نا امید خواهد کرد.

والدی بیان کرد: انتخابات علاوه بر اینکه در اداره و تعیین مدیریت کشور نقش دارد، در خنثی کردن توطئه های دشمنان هم بزرگترین نقـش را ایفا می کند و مردم باید آگاهانه پای صندوق‌های رأی بروند و اصلح را انتخاب کنند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات شهرستان قزوین با تأکید بر لزوم حضور پرشور مردم در انتخابات هفتم اسفند، گفت: حضور در صحنه انتخابات به منزله دفاع از جمهوری اسلامی، دفاع از قانون اساسی نظام جمهوری اسلامی می باشد.

این مسئول یادآور شد: شرکت در انتخابات علاوه بر این که یک فریضه و عمل واجب است یکی از مهمترین مظاهر اقتدار ملی و پاسداری از خون شهدا از صدر اسلام تا کنون بخصوص شهدای مدافع حرم است که در کیلومترها دورتر برای دفاع از حریم ولایت، دفاع از حرم آل الله و دفاع از انسانیت و اسلام و حفظ آرامش ملت بزرگ ایران جان خود را فدا می کنند.

وی با بیان اینکه مردم ولایت‌مدار ایران در انتخابات 7 اسفند به ولی و رهبر خویش لبیک خواهند گفت، تأکید کرد: مردم با حضور خود حماسه دیگری را خلق خواهند کرد حماسه‌ای که پایه‌های نظام جمهوری اسلامی را محکم و توطئه‌های دشمنان را خنثی و مشت محکمی بر دهان استکبار جهانی و همه بدخواهان نظام جمهوری اسلامی ایران وارد خواهند کرد.

والدی گفت: سپاه ناحیه امام سجاد(ع) قزوین نیز در همین راستا، از آحاد ملت بزرگوار ایران جهت شرکت پرشکوه در انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان دعوت به عمل می آورد تا همانند گذشته حضوری پرشور و وحدت آفرین داشته و با انتخاب اصلح همان گونه که رهبری عزیز می فرمایند "همه توجه کنند که این انتخابی که ما میکنیم یک جا می بایست جواب آن را بدهیم،آیا خواهیم توانست پاسخ خداوند متعال ، شهدا ، جانبازان و ایثارگران را بدهیم" مشت محکمی بر یاوه گویی دشمنان انقلاب اسلامی کوبیده و بقای این نظام اسلامی و عزتآفرین را تضمین کنند.

 

4001/ت30/ب


ارسال نظرات
پر بیننده ها