دبیر هیأت بازرسی بر انتخابات چهارمحال و بختیاری:

شهروندان تخلفات انتخاباتی را گزارش دهند

دبیر هیأت بازرسی بر انتخابات چهارمحال و بختیاری گفت: هر شهروند، به عنوان یك بازرس انتخاباتی محسوب می شود.
کد خبر: ۸۶۴۲۸۵۰
|
۰۷ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۶:۳۱

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ محمدمراد رئیسی اردلی اظهار داشت: در آستانه برگزاری انتخابات هفتم اسفند، شهروندان چهارمحال و بختیاری می توانند موارد تخلفی را از طریق پیامك به وزارت كشور اعلام كنند.

وی تأكید كرد: به همین منظور، شهروندان شهرستان شهركرد از طریق شماره ۳۰۰۰۴۴۸، شهروندان شهرستان بروجن از طریق شماره ۳۰۰۰۴۵۱ و شهروندان شهرستان فارسان از طریق شماره ۳۰۰۰۴۴۵ می توانند تخلفات احتمالی را گزارش دهند.

رئیسی اردلی، افزود: همچنین شهروندان شهرستان لردگان از طریق شماره ۳۰۰۰۴۴۳، شهروندان شهرستان اردل از طریق شماره ۳۰۰۰۴۴۹ و شهروندان شهرستان كیار از طریق شماره ۳۰۰۰۴۵۳ گزارشات تخلفات احتمالی صورت گرفته را به اطلاع مسوولان برسانند.

وی تصریح كرد: شهروندان شهرستان سامان از طریق شماره ۳۰۰۰۴۴۷، شهروندان شهرستان كوهرنگ از طریق شماره ۳۰۰۰۴۵۲ و شهروندان شهرستان بن از طریق شماره ۳۰۰۰۴۵۴ نسبت به اعلام گزارش تخلفات احتمالی انتخاباتی اقدام كنند.

افزوده می شود، چهارمحال و بختیاری دارای چهار كرسی نمایندگی در مجلس شورای اسلامی و یك كرسی نمایندگی در مجلس خبرگان رهبری است.

برای انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در چهار حوزه انتخابیه چهارمحال و بختیاری ۱۴۶ نامزد ثبت نام كرده بودند كه از این تعداد تاكنون ۴۹ نامزد در گردونه رقابت حاضر هستند.

همچنین در انتخابات مجلس خبرگان رهبری نیز از ۱۶ نامزد ثبت نامی، سه داوطلب در عرصه رقابت حضور دارند.

پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری و دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی هفتم اسفند امسال به طور همزمان در سراسر كشور برگزار می شود.

ارسال نظرات