مسئول سازمان بسیج کارمندان استان کردستان با اشاره به انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی گفت:حضور حداکثری مردم و انتخاب افراد شایسته و انقلابی دشمنان را ناامید خواهد کرد.
کد خبر: ۸۶۴۲۸۳۲
|
۰۶ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۶:۵۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، علی بختیاری مسئول سازمان بسیج کارمندان کردستان اظهار کرد: مردم آگاه و فهیم استان کردستان اکنون که در آستانه آزمونی بزرگ و حماسه ای ماندگار یعنی انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی قرار داریم، حضور حداکثری و انتخاب افراد شایسته و انقلابی دشمنان را ناامید خواهد کرد.

وی گفت: کارمندان ادارات و نهادهای دولتی همراه با مردم روز هفتم اسفندماه با حضور حماسی و گسترده خود در انتخابات دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره انتخابات خبرگان رهبری بار دیگر اتحاد و همبستگی ملی و دفاع از نظام و انقلاب اسلامی را به منصهظهور می رسانند.

وی با تأکید بر لزوم حضور پرشور مردم در انتخابات هفتم اسفند، گفت: حضور مردم در انتخابات پیش رو برای اینکه در تعیین سرنوشت‌شان سهیم باشند امری کاملا واجب است.

مسئول سازمان بسیج کارمندان کردستان با اشاره به اینکه حضور مردم در انتخابات 7 اسفند پرشورتر از همیشه خواهد بود، ادامه داد: پاسخ ملت ایران به استعمارگران پیر و ایادی آنها در روز 7 اسفند روشن خواهد بود و اعلام می‌کنند هیچ‌گاه اجازه نفوذ و دخالت در امور داخلی کشور را به بیگانگان نخواهند داد و سدی در برابر آن خواهد شد.

یه گفته ی وی مردم فهیم و آگاه شیعه و سنی ایران اسلامی آماده خلق حماسه باشکوه دیگر در انتخابات هفتم اسفند هستند.

وی در پایان گفت: به یقین مردم ولایت‌مدار ایران به ولی و رهبر خویش لبیک خواهند گفت و حماسه دیگری را خلق خواهند کرد حماسه‌ای که پایه‌های نظام جمهوری اسلامی را محکم و توطئه‌های دشمنان را خنثی و مشت محکمی بر دهان استکبار جهانی و همه بدخواهان نظام جمهوری اسلامی ایران وارد خواهند کرد.

ارسال نظرات