خبرهای داغ:
رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان کبودراهنگ خبر داد

اختصاص بیش از 50 میلیون تومان برای کمک به نیازمندان

رئیس اداره اوقاف و امورخیریه شهرستان کبودراهنگ گفت: بیش از 50 میلیون تومان در راستای کمک رسانی به دارو و درمان بیماران نیازمند توسط اداره اوقاف کبودراهنگ اختصاص یافته است.
کد خبر: ۸۶۴۲۸۱۷
|
۰۶ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۱:۰۳

حجت‌الاسلام ابوذر عباسی در گفت‌وگو با خبرگزاری بسیج در کبودراهنگ با اشاره بر وقف که باعث ابدی شدن واقف برای نسل‌های آینده می‌شود، اظهار کرد: موقوفات سال جاری هفت مسجد، یک زینبیه و سه قطعه موقوفه متصرفی است که مردم در بهسازی بقاع متبرکه نقش پررنگی را ایفا می‌کنند.

وی با بیان اینکه تامین هزینه‌های مدارس از نیازهای اساسی جامعه است که موجب پرورش بهتر نسل آینده کشور می‌شود، افزود: در این راستا بیش از 23 میلیون تومان برای مباحث علمی و پژوهشی قرار گرفته تا فضایی ایجاد شود که بدون دغدغه از تامین اعتبار برنامه‌ها به کیفی سازی دانش آموزان بپردازند.

رئیس اداره اوقاف و امورخیریه شهرستان کبودراهنگ با تاکید بر اینکه اطعام نیازمندان موجب افزایش همبستگی و وحدت میان افراد جامعه می‌شود، تصریح کرد: بیش از یک میلیون و 500 هزار تومان به منظور اطعام نیازمندان و 25 میلیون تومان به اطعام ایتام تعلق گرفته است.

وی گفت: 4 میلیون تومان به منظور کمک به مراکز درمانی به منظور دارو و درمان ایتام، بی سرپرستان و ایتام، 50 میلیون تومان به منظور هزینه‌های اطعام و روضه خوانی، بیش از 45 میلیون تومان به منظور کمک به نیازمندان، بیش از 2 میلیون تومان کمک هزینه ازدواج به زوج های جوان و بیش از 60 میلیون تومان برای اجرای پروژه های عمرانی موقوفات هزینه شده است.

عباسی ویژه برنامه های مهر تندرستی را کمک هزینه دارو ، درمان و مراکز درمانی در راستای کمک به بیماران نیازمند و تامین هزینه های آنان عنوان کرد.

وی در خصوص برنامه‌های ترویج فرهنگ وقف اظهار کرد: خیمه های مشاوره وقف در برنامه های فرهنگی، برگزای حامیان وقف در هر دو ماه یک بار با اقشار مختلف از جمله معلمان، بازاریان و روحانیون از برنامه های ترویج فرهنگ وقف است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات