رئیس اطلاعات سپاه قدس گیلان، گفت: اعضای توزیع و انتشار کتب ضاله توسط سربازان گمنام امام زمان(عج) در سازمان اطلاعات سپاه قدس گیلان شناسایی و دستگیر شدند.
کد خبر: ۸۶۴۲۸۱۴
|
۰۶ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۰:۵۴
به گزارش خبرگزاری بسیج، سرهنگ سیدمهدی رودبارکی، اظهار داشت: اعضای یک باند توزیع و نشر کتب ضاله که با تاسیس یک شرکت صوری اقدام به ایجاد ارتباط و جذب مشتری نموده و این کتب را تحویل افراد می‌دادند، توسط سربازان گمنام امام زمان(عج) در سازمان اطلاعات سپاه قدس گیلان شناسایی و دستگیر شدند.

وی گفت: اقلام مکشوفه از این باند شامل بیش از 3000 جلد کتب ضاله از جمله کتاب آیان شیطانی، کتب مربوط به فرقه بهائیت، کتب مربوط به سازمان منافقین و سلطنت طلبان بود که در مدت چندین ماه کار اطلاعاتی توسط سازمان اطلاعات سپاه قدس گیلان کشف و عوامل توزیع آن با دستور دادستان محترم عمومی و انقلاب رشت دستگیر و تحویل مرجع قضایی شدند.

وی از فعالان حوزه نشر و فرهنگ در گیلان خواست، نسبت به کسانی که با اهداف خاص در راستای تغییر باورهای دینی و فرهنگی مردم از ظرفیت این صنف برای رسیدن به مقاصد شوم آمریکا و انگلیس خبیث سوء استفاده می‌کنند هوشیار باشند و در صورت شناسایی و یا کشف این جریان نفوذ، مراتب را به اطلاع سازمان اطلاعات سپاه قدس گیلان برسانند.

رئیس اطلاعات سپاه قدس گیلان، با بیان اینکه در آینده ای نزدیک، گزارش مبسوطی از اقدامات جریان نفوذ فرهنگی به اطلاع عموم مردم شهید پرور استان گیلان خواهد رسید، افزود: از امت شهیدپرور و انقلابی گیلان به ویژه کسانی که در راستای شناسایی این افراد و این اقدام ملی ما را یاری کردند تقدیر و تشکر می‌کنیم.
ارسال نظرات