کاندیدای مجلس خبرگان رهبری در دانشگاه گیلان:
کاندیدای مجلس خبرگان رهبری در دانشگاه گیلان با بیان اینکه استان گیلان مهد تشیع و همواره میزبان فرزندان اهل بیت (ع) بوده است، گفت: امروز وضعیت فرهنگی گیلان شایسته نام آن نیست.
کد خبر: ۸۶۴۲۸۰۱
|
۰۶ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۸:۴۱
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج دانشجویی؛ مهدی رهنما روز گذشته در نشست انتخاباتی که به همت بسیج دانشجویی گیلان برگزار شده بود، گفت: جایگاه رهبری به عنوان مهمترین رکن نظام است، خبرگان رهبری حفاظت و صیانت از این جایگاه مهم را بر عهده دارد.

وی افزود: من این توانایی را در خود دیدم که می‌توانم از این جایگاه والا حفاظت و صیانت کنم؛ بنابراین وارد عرصه انتخابات خبرگان شدم.

کاندیدای مجلس خبرگان رهبری در گیلان، با بیان این که خبرگان رهبری در نقش حمایت از جایگاه رهبری باعث سامان گرفتن همه امور در کشور می‌شود، تصریح کرد: خبرگان ظرفیت بسیار عظیمی را داراست و از این ظرفیت می‌توان پیگیر مطالبات فرهنگی در استان شد.

رهنما با تاکید بر اهمیت انتخابات پیش رو، به طراحی رسانه‌های دشمن برای حذف استوانه‌های نظام از مجلس خبرگان اشاره کرد و گفت: مجلس خبرگان باید حامی ولایت و رهبری باشد و در این صورت جایگاه ما در منطقه و جهان ارتقا پیدا می‌کند.

وی با بیان اینکه این استان مهد تشیع و همواره میزبان فرزندان اهل بیت (ع) بوده است، خاطرنشان کرد: امروز وضعیت فرهنگی گیلان شایسته نام آن نیست و استان گیلان در این راستا در نقطه اوج خودش در اعتلای فرهنگی فاصله جدی دارد.

داوطلب نمایندگی مجلس خبرگان رهبری از حوزه گیلان گفت: نماینده خبرگان رهبری با ایجاد شبکه ای از جوانان دغدغه مند فرهنگی می‌تواند به اعتلای فرهنگ استان کمک کند.

رهنما افزود: نمایندگان خبرگان رهبری وظایف خاصی را برعهده دارند و می‌توانند در رابطه با سایر عرصه ها مطالبه گری داشته باشند.

وی در پاسخ به سئوال دانشجویی مبنی بر این که وظیفه نماینده خبرگان رهبری نظارت است یا صیانت، گفت: محترم ترین کلمه ها ممکن است در خدمت اهداف نا مقدس قرار بگیرد؛ چرا که قرآن ها این عظمتی را بر سر نیزه زدند، وظیفه ای که در متن قانون اساسی آمده، نظارت است و مهم این است که نظارت با چه هدفی در متن قانون اساسی آمده است.

داوطلب نمایندگی مجلس خبرگان رهبری از حوزه گیلان تصریح کرد: همه می‌دانیم که هر چه داریم به برکت ولایت فقیه بوده و دشمن نیز می‌داند که ولایت فقیه تکیه‌گاه اصلی نظام و ایران محسوب می‌شود؛ بنابراین امروز نقطه اصلی پیکان تهاجم دشمن به سمت خبرگان رهبری نشانه رفته است.

رهنما افزود: رهبر کشور پدر خانواده است و دیگران نقش حمایتی و کمک کار پدر خانواده را بر عهده دارند، اگر اعضای خانواده ای نظارت نق زدن را داشته باشند خانواده به آن آرامشی که باید دست پیدا نخواهد کرد.

وی با شاره به سئوال دانشجویی مبنی بر شورایی شدن رهبری گفت: جایگاه رهبری تاثیرگذارترین جایگاه است و دشمن هم این را به خوبی می‌داند و از هر طریقی برای تضعیف این جایگاه تلاش می‌کند.

داوطلب نمایندگی مجلس خبرگان رهبری از حوزه گیلان با بیان اینکه این روزها سرخط رسانه‌های بیگانه هجمه به خبرگان رهبری است، گفت: رسانه‌های بیگانه با طراحی‌های خود به دنبال حذف بسیاری از استوانه‌های نظام که در فرازهای مختلف حامی ولایت بوده‌اند، هستند.

رهنما افزود: یکی از وظایف نماینده خبرگان رهبری در استان ورود به عرصه فرهنگی و طرح دغدغه های فرهنگی است که به یک سند جامع در فرهنگ استان نیازمند است.

داوطلب نمایندگی مجلس خبرگان رهبری از حوزه گیلان گفت: نگاه ما در طرح کلان فرهنگی باید شناخت آسیب ها باشد، در یک طرح جامع همه خلاء های فرهنگی و هما نطور ظرفیت های فرهنگی دیده شود، تا بتوان راهکاری برای آن ارائه کرد.

ارسال نظرات