علی اشرف خانلری
خبرگزاری بسیج: رئیس ستاد انتخابات شهرستان ری از بکارگیری 8 هزار نفر از عوامل اجرایی به منظور برگزاری انتخابات خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی در شهرستان ری خبر داد.
کد خبر: ۸۶۴۲۷۹۵
|
۰۶ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۷:۵۹

به گزارش خبرنگار استان تهران خبرگزاری بسیج؛ دکتر هدایت الله جمالی پور اظهار داشت: تمهیدات لازم برای برگزاری انتخاباتی سالم و پرشور اندیشیده شده است و همه کارها براساس قانون برنامه ریزی تا صبح روز هفتم اسفند درهای شعب اخذ رای به روی مردم عزیز باز شود و مردم با درک درست از انتخابات پیش رو با حضور حداکثری خود بار دیگر حماسه ای کم نظیر در تاریخ ایران خلق کنند.

وی افزود: همه کاندیداها افرادی وارسته و دارای صلاحیت هستند و مردم می توانند با بررسی های بیشتر براساس تعهد، شجاعت و تخصص از بین آنها بهترین ها را انتخاب کنند تا مجلسی قوی داشته باشیم و توسعه اقتصادی و رفاه عمومی سرعت پیدا کند.

مقام عالی شهرستان ری خاطرنشان کرد: 460 صندوق رای برای جمع آوری آراء مردم در شهرستان ری در نظر گرفته شده است که از این تعداد 12 صندوق سیار برای جمع آوری آرای هموطنانی که بنا به دلایلی در بیمارستان ها، مراکز نگهداری معلولان ، سایر موارد و حتی درب خانه ها که امکان حضور در شعب اخذ رای را ندارند   تعیین شده است.

معاون استاندار تهران با اشاره به اینکه 8 هزار نفر عوامل اجرایی در شهرستان ری به منظور برگزاری انتخابات فعالیت می کنند، تصریح کرد: اعضای هیات اجرایی انتخابات در بخش مرکزی، کهریزک، حسن آباد فشافویه، قلعه نو و قیامدشت در حال انتقال ملزومات و لوازم مورد نیاز برای شعب اخذ رای و توزیع تعرفه های رای هستند و قبله تهران همانند 37 سال گذشته از این آزمون بزرگ سربلند بیرون خواهند آمد.


ارسال نظرات