توزیع 43 هزار قلک در طرح‌های "عیدانه" و "جهادمشارکتی" در استان مرکزی

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی(ره) استان مرکزی گفت: از 40 روز گذشته در راستای کمک به نیازمندان در طرح "عیدانه" و "جهاد مشارکتی" 150 هزار پاکت و 43 هزار قلک تهیه و در مدارس سطح استان توزیع شده است.
کد خبر: ۸۶۴۲۷۸۱
|
۰۶ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۲:۴۹

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی، حسین محمدی جلال‌آبادی در نشست با اصحاب رسانه با اشاره به برگزاری بیست‌وششمین جشن نیکوکاری در سراسر کشور اظهار داشت: امسال کمیته امداد افتخار دارد که بیست‌و ششمین سال جشن نیکوکاری برگزار می‌شود.

وی افزود: طرح "عیدانه" و "جهاد مشارکتی" در سطح ادارات و نهادهای دولتی و خصوصی استان از 40 روز گذشته آغاز شده است همچنین در این راستا 150 هزار پاکت و 43 هزار قلک تهیه و در مدارس سطح استان توزیع شده است.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی(ره) استان مرکزی تصریح کرد: 38 مرکز نیکوکاری در سطح استان تعبیه شده و تمامی امور مشارکتی در تعداد 5 پایگاه به شکل پایلوت واگذار شده است.

مشهدی با اشاره به اجرای این طرح پایلوت گفت: از این 5 مرکز به صورت پایلوت 3 مرکز در اراک و 2 مرکز در شهرستان آشتیان است که این مراکز خود عهده‌دار تخلیه صندوق‌ها، جمع‌آوری و در نهایت توزیع هدایا به نیازمندان هستند، براساس برنامه‌ریزی صورت گرفته بنا شده تا در سال 95 تمامی مراکز نیکوکاری واگذار شود.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی(ره) استان مرکزی تصریح کرد: یک‌هزار و 58 پایگاه جمع‌آوری هدایای مردمی برای جشن نیکوکاری در استان دایر و یک‌هزار و 127 نفر آماده جمع‌آوری کمک‌ها هستند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات