همايش فصل حضور رای اولی‌ها در رشتخوار برگزار شد

همايش فصل حضور و تكليف سياسي دانش آموزان راي اولي در محل سالن اجتماعات اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان رشتخوار برگزار شد.
کد خبر: ۸۶۴۲۷۷۵
|
۰۶ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، محمد قاسم‌پور، مدير آموزش و پرورش شهرستان رشتخوار در اين مراسم دانش آموزان را به عنوان بهترين و والاترين سرمايه اجتماعي كشور دانست و افزود: دانش آموزان مايه افتخار و نشاط جامعه و تقويت روحيه اميد هستند.

وی دانش آموزان را تاثير گذاران عرصه هاي مختلف علمي، فرهنگي، اجتماعي، سياسي و هنري دانست و به ذهن كنجكاو و پوياي دانش آموزان اشاره نمود و افزود: دانش آموزان داراي ذهن و روحيه كنجكاو و پويايي هستند و بايد از اين ظرفيت در آموزش و پرورش و توليد سرمايه اجتماعي كار آمد و توانا بهره برد و دانش و دانايي را تقويت نمود.

مدير آموزش و پرورش به نقش راي اولي ها در انتخابات ۷ اسفند ۹۴ اشاره و تصریح کرد: راي دادن يك ميراث ارزشمند و گرانبهايي است كه به بركت انقلاب و خون شهدا به ملت نجيب ايران اسلامي هديه شد و دانش آموزان به همان صورت كه به سن تكليف شرعي مي رسند امروز به سن تكليف سياسي رسيده اند و با تمرين هايي كه در مدرسه در تشكلات دانش آموزي و اندوخته هاي كلاسي آموخته اند ، يك انتخاب بهتر و كارآمد داشته باشند.

قاسم پور از دانش آموزان خواست ضمن شركت فعال و آگاهانه در انتخابات به تشويق اوليا و اطرافيان خود جهت شركت هرچه با شكوه تر در انتخابات بپردازند.

در ادامه خالقداد عرب،  فرماندار شهرستان رشتخوار ضمن تسليت ايام شهادت حضرت زهرا(س) از حضور ارزشمند دانش آموزان و برنامه ريزي خوب آموزش و پرورش تقدير و تشكر نمودند.

وی در همچنین حركت، پويايي، حضور و فعاليت آموزش و پرورش، فرهنگيان و دانش آموزان شهرستان را بسیار مناسب ارزيابي نمود و تصریح کرد: همانطور كه استكباریان سالها بعد از انقلاب نتوانستند در اين كشور نفوذ كند، با وجود مقام معظم رهبري و ملت شريف و دولت مردان مدير، بعد از برجام هم نخواهد تواسنت به اهداف استكباري خود برسند.

وی در ادامه به نقش پراهميت و زمينه ساز و بستر آفرين آموزش و پرورش و دانش آموزان اشاره نمود و خاطرنشان کرد:
دانش آموزان مهم ترين سرمايه  این کشور هستند و حضور پر نشاط و اگاهانشان در انتخابات به عنوان راي اولي بسیار مهم خواهد بود.


ارسال نظرات
پر بیننده ها