خبرگزاری اصلاح‌طلب ایلنا در گزارشی ضمن توهین بی‌شرمانه به آیات یزدی و موحدی کرمانی تلاش کرده است تا نشان دهد اصولگرایان دچار تشتت آرا هستند و اجماعی در کار نیست!
کد خبر: ۸۶۴۲۷۲۲
|
۰۶ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۲



این خبرگزاری اصلاح‌طلب در گزارش خود با بی‌شرمانه‌ترین تعابیر به بزرگان انقلاب از جمله آیات موحدی کرمانی و یزدی توهین کرده و سعی در القای تشتت در گفتمان اصولگرایی کرد.
در این گزارش آمده است: بعد از گذشت ده روز از تبلیغات خبرگان خبری از لیست مورد حمایت جامعتین در تهران دیده نمی‌شود. در عوض در کنار بنرهای بزرگ و زرد اصولگرایان که تمامی شهر را پوشانده است، فهرست دیگری با نام اصولگرایی و با امضای جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی نصب شده است. فهرستی که در آن نه نامی از رئیس‌جمهور است و نه نامی از هاشمی رفسنجانی.
ایلنا در ادامه گزارش هتاکانه خود آورده است: اگرچه پایداری‌ها و ایثارگران چکش‌های خود را برداشتند تا میخ‌های تابوت اصلاح‌طلبان را سفت کنند، اما به نظر می‌رسد آنچه در تابوت قرار گرفته است، پیکر پیرمردان دیروز جناح راست است. جایی که شنیده می‌شود برخی‌ پیران اصولگرا هر کاری می‌کنند و هر حرفی می‌زنند تا بذرپاش و فروزنده نامشان را در لیست اصولگرایان قرار دهند.
به نظر می‌رسد حضور اصلاح‌طلبان با 11 لیست در انتخابات مجلس و خبرگان و تشتت عجیب و باورنکردنی موجود در این جریان کار را به جایی رسانده است که مدعیان اصلاحات برای پوشاندن اختلافات خود هتاکی به بزرگان انقلاب را در دستور کار خود قرار داده‌اند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها