خبرهای داغ:
نشست روشنگری با حضور مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه بسیج امام حسین(ع) در منزل شهید عسکری از شهدای محله والیجرد شهر قنوات قم برگزار شد.
کد خبر: ۸۶۴۲۶۹۶
|
۰۶ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۹:۰۹
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، حجت الاسلام احمد احمدی طی سخنانی در جمع بسیجیان در منزل شهید جواد عسکری با بیان اینکه در اکثر وصیت نامه های شهدا سفارش شده " ما رفتیم و شما امام را تنها نگذارید"، اظهار داشت: در روز هفتم اسفند آزمون بزرگی داریم و تاکید مقام معظم رهبری، حضور حداکثری مردم در پای صندوق های رای و انتخاب اصلح می باشد و لذا با حضور پرشور خود راه امام را تنها نگذاریم.

وی با اشاره به اهمیت انتخابات در کلام مقام معظم رهبری افزود: انتخابات آبروی نظام، جهاد سیاسی و یک فریضه است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه بسیج امام حسین(ع) ادامه داد: اگر چه حضور شما چشمگیر و پررنگ است اما باید کمک کنید که دیگر قشرها و با معیارهایی که بیانگر انتخاب اصلح می باشد به تبیین روشنگری در بین آحاد جامعه بپردازند تا کسانی انتخاب شوند که از بطن مردم بوده و درد دل آنها را بازگو نمایند.

وی بیان داشت: هر رای تیری به قلب دشمن است و باعث خوشحالی قلب امام زمان (ع)و نائب ایشان و شهدا خواهد بود.

 احمدی با بیان اینکه برنامه ریزی استکبار و در راس آن آمریکا و انگلیس در مسئله نفاق و نفوذ برای کشور ما در دراز مدت انجام می شود، افزود: باید کاملا هوشیار بود و به لبخند دشمن اعتماد نکرد.

وی با اشاره به سخنان اخیر مقام معظم رهبری در جمع مردم تبریز مبنی بر اینکه" اگر مجلس مرعوب غرب و آمریکا باشد و یا به دنبال حاکمیت جریان اشرافی گری، ریل گذاری او در این جهت خواهد بود" گفت: کسانی باید به مجلس راه یابند که به دنبال عزت و استقلال کشور باشند و برای این نظام و انقلاب دل بسوزانند، دغدغه دین داشته و مدافع محرومان باشند.

ارسال نظرات