مدیر کل ثبت احوال کردستان:

همراه داشتن شناسنامه و شماره ملی برای شرکت در انتخابات الزامی است

مدیر کل ثبت احوال کردستان از تحویل شناسنامه‌های تعویضی و المثنی قبل از 7 اسفند خبر داد و گفت: اخذ رأی تنها از طریق شناسنامه و شماره ملی انجام می شود.
کد خبر: ۸۶۴۲۶۷۲
|
۰۶ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۹:۱۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، محسن آقائی مدیر کل ثبت احوال استان کردستان با بیان اینکه ثبت احوال یک سازمان حاکمیتی است که در انتخابات نقشی بسیار مهم، اساسی و کلیدی دارد، گفت: مجموعه ثبت احوال استان با تدابیر اندیشیده شده زمینه حضور حداکثری مردم استان را جهت شرکت پرشکوه در انتخابات فراهم نموده است.

وی اظهار کرد: اخذ رأی تنها از طریق شناسنامه و شماره ملی انجام می شود از اینرو شهروندان مدارک هویتی را در دسترس داشته باشند.

مدیرکل ثبت احوال کردستان افزود: تمامی افرادی که به دلایل مختلف نسبت به تنظيم درخواست تعويض و المثني شناسنامه خود اقدام نموده اند تا قبل از زمان برگزاری انتخابات میتوانند شناسنامه خود را تحویل بگیرند.

وی تصریح کرد: ادارات ثبت احوال استان همچنین آمادگی دارند برای افرادی که به شماره ملی خود دسترسی ندارند تاییدیه شماره ملی صادرنمایند.

آقائی خاطرنشان کرد: کلیه ادارات تابعه ثبت احوال استان و دفاتر پیشخوان ارائه دهنده خدمات ثبت احوال در روزپنج شنبه ششم اسفند ماه از اول وقت اداری تا ساعت 18، و درروزجمعه هفتم اسفندماه ازابتدای شروع رأی گیری تا پایان زمان اخذ رأی‌ دایر خواهند بود

ارسال نظرات