بی‌تردید حضور آگاهانه و سرشار از شور، شعور و نشاط انقلابی مردم در انتخابات ۷ اسفندماه، آرزوی دشمنان در فتنه افروزی‌های جدید را کور خواهد ساخت.
کد خبر: ۸۶۴۲۶۶۹
|
۰۶ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۲:۴۳

سپاه روح الله ضمن دعوت از اقشار و آحاد مختلف ملت ایران برای مشارکت پرشور و حداکثری در انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی، ۷ اسفند ماه را استمرار مردم سالاری دینی و روز نمایش اقتدار سیاسی و عزم و اراده ملی ایرانیان برای تداوم انقلاب و ستیز با دشمنان نظام و میهن اسلامی است.

مشارکت حداکثری در انتخابات  نماد وحدت، و اراده ملی مردم ایران برای ادامه راه امام راحل (ره) و شهیدان همیشه جاوید انقلاب و دفاع مقدس علی رغم برخی کاستی‌ها و نارسایی‌ها، ملت برگزیده و انقلابی ایران انتخابات اسفند ماه را میدان آزمون خطیر و تاریخی برای خود تلقی و با حضور آگاهانه و مشتاقانه و انتخاب نمایندگانی صالح، ولایی، انقلابی، بصیر و دشمن ستیز آنرا به فرصت و سرمایه‌ای گرانقدر برای آینده کشور و پی‌گیری آرمان‌های انقلاب و رهبری تبدیل خواهد‌ساخت.

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و بسیج مستضعفین طی ۳۷ سال اخیر نشان داده‌اند همواره فراتر از جناح‌ها و جریان‌های سیاسی به افق‌های بلند و چشم اندازهای اقتدار آمیز برای نظام و انقلاب اندیشیده و تمامی همت و ظرفیت خود را در راستای مشارکت آگاهانه و حداکثری مردم و تقویت امنیت همه جانبه انتخابات بکار گرفته‌اند.

۷ اسفند ماه فرصتی ارزشمند برای ثبت پیروزی درخشان دیگری در کارنامه افتخارآمیز ملت ایران بوده و غلبه شعور و آگاهی آنان بر عملیات روانی و جنگ تبلیغاتی رسانه‌های استکباری و صهیونیستی را فریاد خواهد زد.

 تشکیل مجلس قوی، کارآمد و برخوردار از گفتمان انقلاب اسلامی و ولایت فقیه نقطه عصبانیت و ناامیدی دشمنان نظام بویژه آمریکا، انگلیس و رژیم صهیونیستی است و ضمن دعوت از اقشار و آحاد ملت رشید و وفادار ایران برای شرکت گسترده در انتخابات مجلس، بی تردید حضور آگاهانه و سرشار از شور، شعور و نشاط انقلابی خانواده عظیم سپاه و بسیج همگام با سایر نیروهای مسلح و اقشار مختلف مردم در عرصه انتخابات ۷ اسفندماه نمادی از حقانیت نظام و پای‌بندی و وفاداری مردم با آرمان‌های انقلاب به شمار رفته و با نشان دادن استحکام مضاعف بنیان‌های مردم سالاری دینی در کشور روزنه‌های امید و آرزوی دشمنان در فتنه افروزی‌های جدید را کور خواهد ساخت.

ارسال نظرات