سرهنگ طهماسبی: با حضور حداکثری و انتخاب کاندید اصلح در روز انتخابات اجازه نفوذ را از دشمن خواهیم گرفت چون آبرو و عزت ما ایرانیان در گرو عزت و سربلندی رهبر جامعه است.
کد خبر: ۸۶۴۲۶۵۵
|
۰۶ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۰

به گزارش خبرگزاری بسیج؛ سرهنگ پاسدار عبدالصاحب طهماسبی جانشین فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام در جمع کارکنان ستاد سپاه استان ایلام بیان کرد: هدف از تجمع کارکنان برقراری امنیت انتخابات بعنوان نیروهای نظامی متولی بسیج به همکاری بسیجیان و بالا بردن ضریب توانایی های خود است.

سرهنگ طهماسبی اذعان کرد: رهبر جمهوری اسلامی با سخنرانی های خود در بین مردم نجف آباد، آذربایجان و ... نشان از اهمیت بالای انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان دارد که باید از امنیت ویژه ای برخوردار باشد.

جانشین فرمانده سپاه استان ایلام تصریح کرد: این انتخاباتی که انگلیس و مفتی سعودی اعلام می کند به لیست هاشمی رفسنجانی رای داده شود و از طرف دختر هاشمی رفسنجانی از بی.بی.سی تشکر صورت می گیرد نشان از خیانت های آشکار داخلی می دهد.

سرهنگ عبدالصاحب طهماسبی اظهار کرد: برای ماندگاری و پایداری نظام جمهوری اسلامی باید دشمن، تاکتیک ها، اهداف و سناریو آن را بشناسیم تا بتوانیم با بصیرت در برابر هجمه های دشمنان ایستادگی شود.

این مسئول نظامی ادامه داد: موضوع نفوذ که بارها مقام عظمای ولایت به آن تاکید داشته است، با راهپیمایی بزرگ 22 بهمن ماه مشخص شد که مردم با بصیرت ایران پیرو سخنان رهبری هستند و بار دیگر با در 7 اسفند حماسه می آفرینند.

وی در آخر افزود: با حضور حداکثری و انتخاب کاندید اصلح در روز انتخابات اجازه نفوذ را از دشمن خواهیم گرفت چون آبرو و عزت ما ایرانیان در گرو عزت و سربلندی رهبر جامعه است.


ارسال نظرات