براساس اظهار نظر وزیز کشور و رئیس ستاد انتخابات کشور رای دهندگان با ارائه شناسنامه می توانند در انتخابات هفتم اسفند رای بدهند.
کد خبر: ۸۶۴۲۶۵۳
|
۰۶ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۲



خبرگزاری بسیج مازندران ، درحالی که دولت به انحا مختلف سعی دارد تا از مسئولیت خدمت گزاری به اقشار محروم و البته یارانه بگیر با بهانه های متعدد چون نداشتن کارت ملی و در گفتمان تازه کارت ملی جدید! خود را برهاند و از پرداخت مواجب نیازمندان سر بزند، خبر وزیر کشور این دولت برای یکی از مهمترین مسئله کشور و در پی آن اساسی ترین مدرک مورد نیاز انتخابات، یعنی کارت ملی بگونه ای است که می توان اینگونه برداشت کرد که وقتی در مهمترین، حساسترین و محاسباتی ترین امور کشور یعنی انتخابات کارت ملی اهمیتی ندارد حذف یارانه فاقدان کارت ملی که آنهم غالبا روستائیان یا مستضعفان جامعه هستند جز اعمال فشار بر مردم انقلابی چیز دیگری نمی تواند باشد!
اینکه این همه اعمال فشار دولت تدبیر برمستضعفین، حامیان نظام، انقلاب اسلامی و ولایت چه هدفی را دنبال می کند بحث مفصلی دارد که در مجال و مجللی سیاسی متعاقبا بیان خواهد شد.
اما آنچه مسلم است اینکه با توجه به سخنان دولت منتخب همین مردم ، در طی ریاست خود و به عبارتی درست تر، خدمت بر ولی نعمتان خود، مکررا به نوعی از کمک به مستضعفین و نیازمندان و طبقات کم برخوردار جامعه نگران بود و با عناوین « شب واریز یارانه شب مصیبت عظمی دولت» و ...، موضوع حذف یارانه و فشار بر طبقات مستضعف را هدف گزاری می کرد بی آنکه بپندارد از دل این ملت برخاست و بعد مدتی باز می گردد و جالبتر آنکه وکلای خوش نشین در بهارستان هم چون از کم برخورداری و محرومیت ها درکی نداشته اند از دفاع حقوق موکلین مستضعف و غاطبه کشور عافیت طلبی را برگزیدند!
این مهم و مسئله فوق حیاتی مستضعفین در حالی با بهنه های متعدد و بدیع دولت برای نزدیکی حذف یارانه ها تدبیر می شود که بر اساس اسناد و برنامه های این طرح، درآمد حاصله از محل آزاد سازی اقلام اساسی و مابه تفاوت قیمت ها، چون نان 50 تومانی به هزار تومان حاضر، دهها برابری افزایش قیمت مواد سوختی مانند بنزین و ...، و فزونی چندین برابری بها مایحتاج روزانه مردم ، نه تنها مبلغ پرداختی یارانه های با تناسب رشد سالانه اش را پاسخ می داد بلکه چندین مورد دیگر از جمله کمک به صندوق ذخیره ارزی، و ... کشور انقلاب اسلامی را باعث می شد، در حالیکه پس از گذشت سالها از زمان شروع طرح تا کنون حتی براساس رشد تورم هم، ریالی بر مواجب یارانه ای مردم افزوده نشد!
تعجب آور است مردمی که دارای طبعی بزرگ هستند چگونه افرادی را برگزیده و اعتماد می کنند که در مسند خدمت اینگونه بر موکلین می تازند و نه به عقبه آمده و نه پس از صدارتی که باید به آن بازگردند و یا مهمتر به زمان پاسخگویی پیشگاه خداوند می اندیشند!

بهر حال جدای از همه سیاست های پنهان و پیدای دولت تدبیر و با توجه به پیشه کردن سیاست آشکار شبه لیبرالی غرب، حداقل انتظاری که از نمایند ملت در مسند اجرایی کشور می رود این است معیشت مردم خود را فراموش نکند و این نه بدان معناست که قطعش کند بلکه همان حرف خودش "توسعه" و در گفتمان ما، " پیشرفت " و رونق بخشد.
انتظار می رود تا دولت محترمی که پول مردم و در واقع زندگی مردم پس از خدای منان در سایه قدرتش نهفته است با ولی نعمتان خود نه همان گونه که با بیگانگان لبخند می ترکاند، کمی هم با دوستان مهربانی داشته باشد.
دولت محترم که از بدنه ملت برآمده با حسن توجه به معیشت مردم در موضوع کارت ملی کمی تدبیر را در جهت رضای خدا قرار داده و تمهیداتی بیاندیشد که مرکز ثبت نام بدون دریافت هزینه سنگین مورد نظر از مردم نسبت به صدور کارت ملی اقدام نمایند امری که در دولت های گذشته جزء اقدامات و البته وظیه متولیان بر مردم بود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها