خبرهای داغ:
بیانیه شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی خراسان جنوبی:
ما دانشجویان بسیجی خراسان جنوبی همواره مدافع حریم ولایت و رهبری بوده و در انتخابات هفتم اسفند ماه همگام با ملت هوشیار و بیدار ایران اسلامى اعلام داشته به کسانى که خار چشمان بى بى سى، رادیو آمریکا، انگلیس و سایر رسانه هاى معاند انقلاب هستند رأى می دهیم.
کد خبر: ۸۶۴۲۶۵۱
|
۰۶ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۷

به گزارش خبرگزاری بسیج خراسان جنوبی، متن بیانیه شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان به مناسبت انتخابات هفتم اسفند به شرح زیر است:

"مردم همه شرکت کنند در انتخابات حتّی آن کسانی که نظام را قبول ندارند برای حفظ کشور، برای اعتبار کشور بیایند در انتخابات شرکت کنند." مقام معظم رهبری(مدظله العالی)

انتخابات سالیان گذشته برگ زريني در كارنامه ملت قهرمان ايران بوده و پیام های مهمی داشته است از جمله اینکه مردم ایران با گذشت 37 سال از پيروزي انقلاب اسلامی، بر عهد و پیمان خود با آرمانهای انقلاب و تبلور امروزی آن در بیعت با حضرت امام خامنه ای، محکمتر از گذشته، ایستاده اند و هیچ گونه تهدید و تطمیع نمی تواند در عزم و اراده آنان کمترین خللی وارد کند، بنابراین پیروز قطعی و برنده اصلي انتخابات 7 اسفند، ملت انقلابی و غیور ایران اسلامی و رهبر فرزانه انقلاب است.

آری سی و هفت سال گذشت و این و سی و هفتمین امتحان الهي....

برای ملتی که برای رسیدن به آنچه که می خواستند از همه چیز گذشتند و مقاومت کردند در برابر امواج خروشان دسیسه ها و دغلکاری دشمنانش که دیدند دستشان از ملت کوتاه شده، با غیرت ایستادند.

ملتی که بارها در این سی وهفت سال ثابت کرده است که پای عهد و پیمانی که با روح خدا و شهیدان راه خدا بسته است، ایستاده است و آماده‏ی آن است که با توکل بر خداوند بزرگ و عزت بخش آینده ای درخشان در افق ظهور منجی عالم بشریت را به ثبت برساند.

ملتی که پای نظامی ایستاده اند که حامی واقعی مستضعفین جهان است و خوار کننده مستکبران. ملتی که زمانی جوان خود را و زمانی دیگر مال خود را به پای نظام اسلامی قرار داده است با وجود تمام بی مهری های دشمنانش از کودتای 28 مرداد تا فتنه هاي78 و 88 از پای ننشسته است.

بار دیگر در آستانه امتحانی دیگر هستیم و در این امتحان هر آن کس که بصیرت و آگاهی را سر لوحه کار خود قرار دهد از این امتحان الهی موفق بیرون خواهد آمد .

ملت ایران همواره در طول این سال ها با عزت و شکوه با حضور بیش از 60 درصدی در تمامی انتخابات مشتی محکم بر دهان دشمنان مدافع دموکراسی زده است که با وجود تمام ادعاهای خود بر طبق آمار به طور میانگین زیر 50 درصد در انتخاباتشان شرکت می‏کنند.

ما دانشجویان بسیجی خراسان جنوبی همواره مدافع حریم ولایت و رهبری بوده و هم اکنون یک صدا به فرمایشات حکیمانه ولی امر مسلمین جهان لبیک گفته و حمایت قاطع و همه جانبه خود را از رهنمودهاى راهگشاى امام خویش و برائت خویش را از همه ایادی استکبار و معاندین نظام و ولایت و رهبرى و فتنه گران ابراز می‌داریم و در انتخابات هفتم اسفند ماه هم گام با ملت هوشیار و بیدار ایران اسلامى اعلام داشته به کسانى که خار چشمان بى بى سى ، رادیو آمریکا ، انگلیس و سایر رسانه هاى معاند انقلاب هستند رأى خواهیم داده و برخود لازم دانسته چند نکته را اعلام نماييم:

1- انفجارات در منطقه زينبيه دمشق که توسط گروه منحوس و مزدور داعش انجام شده را محکوم نموده و حمایت خود را از مردم بی گناه سوریه اعلام میداریم.

2- کاندیداهای انتخابات در مدت قانونی ارائه تبلیغات، باید اخلاق و اصول انتخاباتی را رعایت نموده و برای جلب نظر مردم وعده‌های تو خالی ندهند، زیرا آرای مردم به عنوان حق‌الناس محسوب می‌گردد.

3- شبکه های معاند همچونBBC و صدای آمریکا همچون سالیان گذشته که با اخبار دروغ وکذب وقت خود را به بطالت مي گذرانند و امسال هم مجدد این بازی مسخره را شروع کرده ، باید بدانند که مردم فهیم وبا بصیرت ایران هیچ وقت رهنمودهای حکیمانه رهبر فرزانه انقلاب را فراموش نخواهد کرد و بار دیگر با حضور پرشور خود برگ زرین و حماسه دیگری در دفتر پرافتخار ملت ما رقم خواهند زد که منجربه شادی دوستان و یاس و ناامیدی دشمنان خواهد شد.

4- مجلس ششم هنوز توسط برخي اصلاح طلبان بهترین مجلس محسوب می شود و تحصن های بی جا و خروج از حاکمیت و لوایح چندقلو را هرگز از یاد نبرده و نخواهیم برد.

5- این اوضاع وحدت کاندیداهای انقلابی را می طلبد، لذا از مردم ولايتمدار خراسان جنوبي مي خواهيم با سرلوحه قراردادن فرمايشات مقام معظم رهبري يك نفر را با شناخت كافي(اصولگراي اصلاح طلب انقلابي) انتخاب نمايند.

وعده ما جمعه 7 اسفند ماه پای صندوق های رای ....انشاا...

ارسال نظرات
پر بیننده ها