مسئول بسیج محلات خوزستان: شناخت انقلاب اسلامی دو شاخصه مهم یک اسلامیت انقلاب یعنی پیاده سازی حاکمیت ، قرآن ، اسلام و ارزش های دینی و دو جمهوریت انقلاب یعنی مشارکت مردمی دارد.
کد خبر: ۸۶۴۲۶۳۱
|
۰۶ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۵
نهضت روشنگری حوزه 9 مشترک ناحیه مقاومت بسیج امام حسین (ع) اهواز با حضور پیشکسوتان ، ریش سفیدان ، بسیجیان محلات و عشایر برگزار شد  ، در این همایش سرهنگ طرفی مسئول بسیج مساجد و محلات استان خوزستان ضمن درود بر روح پر فتوح و ملکوتی امام و شهدای انقلاب اسلامی و مدافعان حرم ، امام (ره) را انسانی بزرگ ، آرمان گرا و انقلابی گفت: امام (ره )اعتقاد به خدا ، اعتماد به هدف و اعتقاد و اعتماد به مردم داشت .  

وی افزود: شناخت انقلاب اسلامی دو شاخصه مهم دارد یک اسلامیت انقلاب یعنی پیاده سازی حاکمیت، قرآن، اسلام و ارزش های دینی و دو جمهوریت انقلاب یعنی مشارکت مردمی و لزوم حفظ این ویژگی که ناشی از ارتباط امام امت است و برقراری ارتباط عاطفی بین مردم، حاکمیت و مشارکت عمومی از اعتماد نشات می گیرد وحضور در صحنه انتخابات یک مردم سالاری دینی است .

وی گفت تاکید مقام معظم رهبری بر دو موضوع مهم یک مشارکت حداکثری مردم در انتخابات و دیگری درست انتخاب کردن یعنی انتخاب اصلح می باشد .

وی خاطر نشان کرد تهاجم وسیع و پیچیده دشمن با استفاده از فضای مجازی و رسانه و با همکاری دشمنان داخل درصدند رکن رکین انقلاب یعنی ولایت فقیه، شورای نگهبان، سپاه و بسیج را که به عنوان جریان مطالبه گر نظام هستند تضعیف نمایند .

وی افزود شما مردم باید هوشیار باشید وبا حضور پر شور در انتخابات ، حماسه ی دیگر برای انقلاب و نظام رقم بزنید.

 

انتهای پیام/ت

ارسال نظرات