رییس کانون مداحان وشاعران آیینی چهارمحال و بختیاری، از اعزام خواهران مداح، شاعر آیینی و اعضای فعال هیئات مذهبی چهارمحال و بختیاری به مشهد مقدس خبر داد.
کد خبر: ۸۶۴۲۶۱۸
|
۰۶ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۲

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ حمیدرضا توسلی در حاشیه جلسه هماهنگی اعزام مسئولین هیئات مذهبی، مداحان و شاعران آیینی خواهر استان، اظهار داشت: این برنامه به صورت زیارتی- آموزشی برگزار می شود.

مدیر اجرایی هیأت رزمندگان اسلام استان با تسلیت ایام فاطمیه و شهادت مظلومانه صدیقه طاهره حضرت فاطمه زهراسلام الله علیها گفت: برای ۱۵۰۰هیأت مذهبی فعال برادر وخواهر در سطح استان کارت شناسایی صادر شده است.

رییس کانون مداحان وشاعران آیینی استان چهارمحال وبختیاری افرود:۱۲۰۰مداح برادر و خواهر در استان به عضویت کانون مداحان در آمدند.

رابط خانه مداحان استان ادامه داد: مرحله نخست صدور کارت شناسایی مداحان انجام شده و در نظر است برای برادران و خواهرانی که جدیدا به عضویت کانون مداحان و شاعران آیینی درسطح استان درآمدند کارت شناسایی صادر شود.

نماینده بنیاد دعبل حزاعی استان، به دومین مرحله اعزام مداحان و اعضای فعال هیئات مذهبی خواهر استان به مشهد مقدس در هفته آینده و بعد از انتخابات، اشاره کرد و گفت: در این دوره آموزشی زیارتی پنچ روزه، افزون بر ۴۰ نفر از مداحان، شاعران و مسئولین هیئات مذهبی خواهر شهرستانهای استان ضمن تشرف زیارت مرقد نورانی حضرت امام رضا علیه السلام در کلاس های آموزشی تخصصی شرکت می‌کنند.

مدیر اجرایی هیأت رزمندگان اسلام استان، برگزاری اردوهای زیارتی آموزشی مسئولین هیئات مذهبی، مداحان اهلبیت عصمت و طهارت علیهم السلام و شاعران آیینی را فرصت مغتنمی برای بهره گیری از تجربیات، تعامل ، همفکری و به روز رسانی اطلاعات دینی و کسب معلومات بیشتر دانست.

توسلی گفت: مرحله نخست اعزام مداحان و شاعر آیینی و مسئولان هیئات مذهبی استان بهمن ماه امسال ویژه برادران در مشهد مقدس برگزارشد، همچنین در سنوات گذشته با برگزاری اردوهای زیارتی آموزشی، جمع دیگری از ذاکرین و اعضای فعال هیئات مذهبی استان در کلاس های آموزشی شرکت کردند.

ارسال نظرات