شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان با صدور بیانیه‌ای، مردم ولایی و همیشه در صحنه استان را به حضور گسترده و حداکثری در پای صندوق‌های اخذ رای دعوت کرد.
کد خبر: ۸۶۴۲۵۵۴
|
۰۵ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۳:۱۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از  گیلان، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان با صدور بیانیه در آستانه انتخابات پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری و دهمین دوره مجلس شورای اسلامی، مردم ولایی و همیشه در صحنه استان را به حضور گسترده و حداکثری در پای صندوق‌های اخذ رای دعوت کرد.

این بیانیه به شرح زیر است:

انتخاب نمایندگان اصلح برای مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی اسلامی با بررسی صحیح و دقیق معیارها و شاخص‌های مطرح‌شده از سوی مقام معظم رهبری توسط مردم آگاه، بصیر و همیشه در صحنه ایران اسلامی در شرایط خاص امروز، پاسخ محکمی بر یاوه‌گویی‌ها و زیاده‌خواهی‌های دشمنان قسم خورده نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بوده و کشور را در مسیر درست رشد و تعالی قرار خواهد داد.

شرکت در انتخابات پیش رو حق قانونی، تکلیف اجتماعی و وظیفه شرعی تک ‌تک افراد واجد شرایط رای دادن جامعه است. هر برگ رأی ایرانی، سیلی محکمی بر صورت زشت استکبار جهانی و مشتی بر دهان یاوه‌گویان خواهد بود تا دیگر به خود اجازه ندهند که در امور داخلی کشور و تعیین سرنوشت مردم مسلمان ایران دخالت کنند. حضور پرشور طیف‌های گسترده و اقشار مختلف جامعه با علایق و سلایق گوناگون در کنار یکدیگر و در صفوف به هم پیوسته انتخابات، حکایت از همدلی و همزبانی مردم و انسجام اسلامی برای پیشرفت و آبادانی و برقراری عدالت در سطوح مختلف جامعه خواهد داشت.

فرمایش و تاکیدات مکرر آیت‌الله‌العظمی امام خامنه‌ای(مدظله‌العالی) نقشه‌های شوم نظام سلطه و استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا و انگلیس برای نفوذ و همچنین غبارآلودکردن فضای شفاف انتخابات و بی اهمیت جلوه دادن حضور گسترده مردم در روز انتخابات را نقش برآب کرده است تا دسیسه‌های بنگاه‌های خبرپراکنی و شایعه‌ساز و غول‌های رسانه‌ای فاسد غربی که با تمام توان خود می‌کوشند با سیاه‌نمایی و وارونه‌ نشان ‌دادن واقعیات و حقایق نظام جمهوری اسلامی ایران و ارائه تحلیل‌های غلط و موذیانه، انتخابات در ایران را فرمایشی جلوه دهند، ناکام بماند.

الگو شدن ایران با مدل حکومتی اسلامی در جهان و همچنین گسترش امواج بیداری انقلاب اسلامی در کشورهای مسلمان همسایه و آزادی‌خواه جهان که آرامش را از مستکبران، سلطه‌طلبان و غاصبان سرزمین مسلمانان گرفته و منافعشان را به خطر انداخته است باعث شده تا دشمنان کوردل نظام مقدس جمهوری اسلامی که خود را بازنده بزرگ عصر حاضر می‌بینند از هیچ کوششی برای تضعیف نظام، کینه‌توزی به مردم ولایتمدار ایران و عقده‌گشایی علیه مسلمانان جهان دریغ نورزند.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان در آستانه انتخابات پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری و دهمین دوره مجلس شورای اسلامی ضمن دعوت از مردم ولایی و همیشه در صحنه استان برای حضور گسترده و حداکثری در پای صندوق‌های اخذ رأی، از همه اقشار، گروه‌ها و طیف‌های سیاسی وفادار به انقلاب اسلامی می‌خواهد تا با نقش‌آفرینی آگاهانه خود در انتخابات هفتم اسفند سالجاری برگ زرین دیگری بر تاریخ انقلاب اسلامی استان گیلان بیفزایند و با برگزیدن نمایندگان اصلح، بر اندیشه‌های معمار کبیر انقلاب اسلامی امام خمینی(ره) مهر تایید زنند.

ارسال نظرات