خبرگزاری بسیج: امام جمعه رودهن با اشاره به دیدگاه قرآن و اسلام در امانتداری، تاکید کرد که انسان رستگار کسی است که امانت‌دار خوبی باشد.
کد خبر: ۸۶۴۲۵۳۸
|
۰۵ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۲:۳۰

به گزارش خبرنگار استان تهران خبرگزاری بسیج؛ حجت‌الاسلام‌ والمسلمین محمدرضا مدیح، اظهار داشت: خداوند متعال در سوره مؤمنان می‌فرماید کسانی رستگار هستند که امانت‌دار باشند و در تعهد اهل رعایت باشند.

وی با بیان اینکه انسان‌های مؤمن رستگار می‌شوند،‌ افزود: مؤمنان دارای چند خصوصیت هستند که به غیر از نماز، زکات و ... بهترین آن امانت‌داری است.

امام جمعه رودهن گفت: از دیدگاه قرآن و اسلام، انسان رستگار کسی است که امانت‌دار خوبی باشد و آن را هم در زندگی فردی و هم اجتماعی رعایت کند؛ فرد و جامعه‌ای ضرر می‌کنند که امانت‌داری را رعایت نکنند، برای رستگاری باید امانت‌دار خوبی باشیم.

مدیح تصریح کرد: امانتی که امسال باید به سرانجام برسانیم، انتخابات است و رأی‌دهندگان باید با نگاه امانت‌داری، رأی خود را به صندوق بیندازند؛ کاندیداها باید نگاه امانت‌شناسی و امانت‌داری داشته باشند و نگاه خود را تجارتی نکنند.

وی بیان کرد: انتخابات امانت بزرگ الهی است و هیچ مؤمنی نمی‌تواند برابر این امانت الهی بی‌تفاوت باشد؛ نهضت فاطمی را توانستیم به خوبی امانت‌داری کنیم و بعد از یک‌هزار و 400 سال امانت‌دار نهضت حسینی هستیم؛ امروز نیز بعد از 37 سال امانت‌دار نهضت امام خمینی (ره) بوده‌ایم.

امام جمعه رودهن اضافه کرد: صبح انتخابات، صبح عاشورای دیگر است و باید به عنوان عاشورا به آن نگاه کنیم؛ همه باید پای صندوق‌های رأی بیاییم و حضور حداکثری داشته باشیم و با این کار، ضمن اینکه دشمنان را ناامید می‌کنیم، حضرت امام زمان (عج) را خرسند می‌کنیم.

ارسال نظرات