خبرگزاری بسیج: محلات فیروزآبادی و ولی آباد منطقه 20 ، در چهارمین دوره مسابقات رباتیک جشنواره شکوفا شهر تهران، موفق به کسب رتبه اول و سوم در بین محلات مناطق 22 گانه شهر تهران شدند.
کد خبر: ۸۶۴۲۵۲۶
|
۰۵ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۱:۲۷

به گزارش خبرنگار استان تهران خبرگزاری بسیج؛ برومند نامداری معاون امور اجتماعی و فرهنگی منطقه 20 گفت: تیم محلات فیروزآبادی و ولی آباد منطقه 20 در لیگ حل ترافیک شهری و خلاقیت ، موفق به کسب رتبه اول و سوم در بین مناطق 22 گانه شدند .

نامداری با اشاره به اینکه شرکت کنندگان در 10 لیگ، خط سفید الفبای ترافیک،ربات های فوتبالیست کنترلی، ربات های مبارز، زمین پاک، رالی ربات ها، ربات های شکارچه نور،ربات های حل ترافیک شهری،ربات های آتشنشان، ربات های خدمات شهری و نمایشگاه پروژه های رباتیک کاربردی به رقابت پرداختند، افزود: ربات های نوجوانان محلات  فیروزآبادی و ولی آباد  با موضوعات خط سفید و زمین پاک نقش آفرینی کردند.

وی هدف از برگزاری این مسابقات را بسترسازی برای شناسایی استعدادهای شهروندان از طریق برگزاری دوره های آموزشی، مسابقات و... خواند و گفت: در این مسابقات تلاش بر این است تا با تلفیق فناوری و فرهنگ، مبانی پیشرفت فناوری در خدمت فرهنگ شهری قرار گیرد.

معاون اموراجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 20 با اشاره به اینکه  منطقه یک تهران، اختتامیه کانون رباتیک جشنواره شکوفا در سال جاری را برعهده داشت، یادآور شد: پیش از این سه سال متوالی منطقه 20 میزبان جشنواره رباتیک شهر تهران بوده است.

ارسال نظرات