خبرگزاری بسیج: معاون استاندار و فرماندار شهرستان ری با اشاره به ضرورت تامین زیرساخت های ورزش جوانان، بر توجه به ازدواج جوانان نیز تاکید کرد.
کد خبر: ۸۶۴۲۵۱۳
|
۰۵ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۱:۰۴

به گزارش خبرنگار استان تهران خبرگزاری بسیج؛ هدایت الله جمالی پور در مراسم تجلیل از هیات های ورزشی شهرری که باحضور جانعلی رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان و درجزی معاون تربیت بدنی سپاه استان تهران در سالن اجتماعات اداره ورزش و جوانان شهرستان ری برگزار شد، اظهار داشت: اداره کل ورزش و جوانان شهرستان ری در کنار توجه به امر ورزش که ضروری است نباید از مباحث مرتبط با جوانان از جمله ازدواج آنان غافل شود.

  جمالی پور افزود: باید تلاش کنیم در سال 95 بخشی از درآمدهای ورزشی در حوزه جوانان و در راستای مشکلات جوانان هزینه گردد.

وی با بیان اینکه اگر در ورزش سرمایه گذاری نماییم در بسیاری از موضوعات اجتماعی دیگر به راه حل می رسیم افزود: توجه به ورزش جامعه را از معضلات اجتماعی مصون می دارد. جمالی پور گفت: همچنین در سال آینده باید برنامه ریزی دقیق کنیم که ورزش شهرستان ری در رشته های مدال آور به عنوان قطب قهرمانی کشور مطرح شود. وی بر بحث ورزش در مدارس به عنوان زیرساخت ورزش قهرمانی تاکید کرد و افزود: باید به ورزش مدارس و ورزش قهرمانی توجه ویژه شود تا بتوانیم روح جدیدی در ورزش شهر ری ایجاد کنیم.   

جمالی پور گفت: شهر ری در عرصه ورزش پیش آهنگ استان و کشور بوده است و در هیچ جای ایران شهری وجود ندارد که تا این حد افتخار المپیکی و جهانی داشته باشد.

وی گفت: متاسفانه سهم شهرستان ری در بخش توسعه اماکن و فضاهای ورزشی در کشور بسیار ناچیز بوده است و باید با شناسایی علل و عوامل این ضعف را جبران کرد.

فرماندار ری ادامه داد: با تغییرات ساختار مدیریتی که در اداره ورزش و جوانان شهرستان ری به وجود آمده و با روی کار آمدن فردی جوان، پر انرژی، ورزشی و دارای سابقه مفید مدیریتی، به امید خدا در بخش ورزش به جایگاه واقعی خود در استان دست پیدا خواهیم کرد .

ارسال نظرات