معاون رئیس جمهور در دیدار از نمایشگاه توانمندیهای روستاهای استان تهران:
خبرگزاری بسیج: دکتر رضوی معاون رئیس جمهور،‌ دکتر هدایت الله جمالی پور فرماندار ویژه شهرستان ری، دکتر الماسی معاون توسعه امور روستایی استانداری تهران و جمعی از معاونین از سومین نمایشگاه دستاوردها و توانمندیهای دهیاری ها و روستاهای استان تهران بازدید کردند.
کد خبر: ۸۶۴۲۵۱۲
|
۰۵ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۰:۲۲


به گزارش خبرنگار استان تهران خبرگزاری بسیج؛ دکتر ابوالفضل رضوی معاون توسعه روستایی و مناطق محروم ریاست جمهوری در بازدید از فضای برگزاری سومین نمایشگاه دستاوردها و  توانمندیهای دهیاری ها و روستاهای استان تهران شرایط هماهنگی و فضا سازی نمایشگاه را مثبت ارزیابی کرد و هدف از برپایی نمایشگاه در این روستا را ویژگی های شاخص روستای قمصر برشمرد و گفت: قمصر اولین روستای کشور است که دارای دو شبکه آب رسانی روستایی بوده  که این توسعه یافتگی می تواند الگوی ارزنده ای برای همه روستاهای کشور باشد .

وی افزود: تجمع روستائیان و عشایر استان تهران در این روستا فرصت مغتنی است که می تواند دستاوردها و ظرفیت روستاییان را به اطلاع دولت تدبیر و امید برساند از این رو روستای قمصر به عنوان میزبان سومین نمایشگاه دستاوردها و  توانمندیهای دهیاری ها و روستاهای استان تهران انتخاب شده است .

 رضوی اظهار داشت: معرفی دستاوردهای روستائیان در قالب این نمایشگاه می تواند محصولات روستایی و عشایری را به همه اهالی شهر معرفی کند .

ارسال نظرات