حسین نجابت با بیان اینکه نخستین کلاه در ژنو به سرمان رفت گفت: اگر اصلاحات رهبری در برجام نبود، چیزی به دست نمی آوردیم.
کد خبر: ۸۶۴۲۴۹۹
|
۰۵ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۰:۴۰
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج دانشجویی ؛ پانزدهمین پاتوق مطالبه دانشجویی فعالین بسیج دانشجویی دانشگاه های شیراز  با حضور حسین نجابت کاندیدای دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه شیراز برگزار شد و در این جلسه وی به سوالات دانشجویان پاسخ داد.
حسین نجابت در پاسخ به اینکه چرا از شیراز کاندیدا شده اید با توجه به اینکه نماینده دو دوره قبلی در تهران بودید اظهار داشت: جمعی داریم که تحلیل و سپس به تصمیمات جمعی عمل می کنیم و امکان اینکه اسم بنده در لیست تهران باشد،خیلی زیاد بود چراکه هیئت 7 نفره اصولگرایان حتما به من رای می دادند.
اگر رای بیاورم رهبری را اذیت نخواهم کرد
وی افزود:  به قم نرفتم چراکه احتمال می دادم که اگر بروم آنجا آقای آشتیانی رای نیاورند.
کاندیدای دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه شیراز  اضافه کرد: چون تحلیل ما این بود که در انتخابات آینده در تهران ترکیبی  رای داده شود و تحلیل براین شد که احتمال دارد مجلس آتی مجلسی خطرناک شود و نمی گویم مثل مجلس ششم اما محترمانه اش اینست که بگویم  این مجلس کمکی به مقام معظم رهبری نکند.
نجابت ادامه داد: قرار شد افراد ائتلاف اصولگرایان هرکدام در  شهرهای مختلف کاندیدا شوند و بنده را جزء کسانی قرار داده اند که اگر به مجلس برویم مزاحم آقا نمی شویم.
وی تصریح کرد:انگیزه ما این بود ک ان شا الله  یک جایی برویم که اگر رای آوردیم کمک رهبری باشیم و مانع رهبری نشویم وایشان را اذیت نکنیم.
کاندیدای دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی  خاطرنشان کرد:احتمال تحرکات اجتماعی هست راکه وضع اقتصادی مردم خوب نیست و برخی افراد به شدت تحریک می کنند.
نجابت بیان داشت:هدف از حضور ما در انتخابات یکی رای آوری بود و  دومی  همان انگیزه مخل کار رهبری نشدن است.
دولت ها نمایندگان را ساکت می کنند
وی خطاب به دانشجویان و افراد مذهبی گفت: باید  کمی دقیق تر به مسائل نگاه کنید چراکه فکر می کنم تلقی عامه مردم از نقش نماینده تلقی غلطی است که این هم یک ریشه فرهنگی دارد و علت آن نمایندگان هستند که می خواهند رای بیاورند و  مردم هم که بندگان خدا متوجه این موضوع نیستندو همه دولت ها را عرض می کنم چراکه  تلاش می کند تا نمایندگان را در بحث اجرایی در گیر و بعد ساکتشان کند.
اینکه می گویند مردم استان فارس مردم بی حالی هستند یک توطئه است
کاندیدای دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی  با بیان اینکه در استان فارس عدم انسجام بین نمایندگان  یک لطمه بسیار بزرگ به این استان زد ادامه داد: به فرموده مقام معظم رهبری نیروی انسانی استان فارس در قله قرار دارد که سخن بسیار درستی است.
نجابت تصریح کرد:استان فارس یک فرهنگ تاثیر گذار درکشور دارد و اینکه انتشار می دهند مردم استان فارس مردم بی حالی هستند یک توطئه است.
وی بیان داشت: بنده مقلد رهبری هستم.
کاندیدای دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی  یادآور شد: آقایی که مسئول انتخابات شیراز بود را عوض کردند که خیلی جالب و فاجعه است و معناش عدم استقرار مدیریت استانی است.
نجابت اظهار داشت: ما باید بزرگتری را که معنای عام ولایت است را بپذیریم که ما در شهر شیراز فاقد این موضوع هستیم.
 
برخی از نمایندگان فارس کوتاه قد هستند
وی گفت:وقتی که عدم انسجام بین نمایندگان بود و مجمع استان فارس در سال گذشته تشکیل نمی شود و من شاهد بودم که مجامع استان های دیگر تشکیل می شود که معنایش کوتاهی قد بعضی از نمایندگان ماست چه در شیراز و چه در بیرون.
کاندیدای دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی  وقتی یک بودجه می آید رهبری نه یک بار و نه دوبار اعلام می کنند که شما باید اول اولویت کشور را در نظر بگیرید بعد استان و بعد شهر خودتان را.
نجابت اضافه کرد:اگر نگاهم این باشد که این بودجه چقدرش به شهر و حوزه انتخابیه من می رسد ، نگاه درستی نیست.
وی بیان داشت:ما قطب الکترونیک کشور بودیم و مخابرات راه دور ما تعطیل شد و اگر یک حرکت منسجم بین نمایندگان و دستگاه اجرایی بود این اتفاق نمی افتاد.
کاندیدای دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی  در حوزه انتخابیه شیراز عنوان داشت:اگر یک فردی که همه همتش اینست که نامه بنویسد زمین می خوریم.
نجابت با بیان اینکه مشکلات اساسی و کلی شهر شیراز را می شناسم ادامه داد: راه پیشبرد اهداف این استان، کار جمعی و عدم استفاده از افراد قد کوتاه( کم ارزش) است.
وی بیان داشت: قول های الکی دادن و پول بر انتخابات اثر گذاشته است که باید برای این مسئله فکری  کرد.
کاندیدای دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی  در حوزه انتخابیه شیراز اظهار داشت: به نماینده چه ربطی دارد که من فلان مسئله را  را پیگیری می کنم که شهرستان بشود فرمانداری ویژه و بالعکس این مطلب.
نجابت با بیان اینکه نماینده باید مواظب باشد که حقی از کسی ضایع نشود تصریح کرد:نماینده، مردمی که تلقی غلط دارند، دولت مردان که با زرنگی این کار را می کنند موجبات فساد را فراهم می کنند.
گفتم، قسم می خورم اگر در لیست نبودم قطعا انصراف می دهم
وی بیان داشت: من گفته ام که قرآن بگذارید و من قسم می خورم که اگر در لیست اصولگرایان نبودم قطعا انصراف می دهم؛ من هیچ حقی نسبت به اظهار نظر درباره لیست اصولگرایان شیراز ندارم چراکه هر نفری که در شیراز در لیست ائتلاف اصولگرایان قرار بگیرد بالاخره عده ای معترض می شوند.
کاندیدای دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی  گفت: اگر یک جایی بزرگتر خیلی بزرگ نباشد؛اصل بزرگتری که معنای ولایت است و اصل حکمیت حذف شود سنگ روی سنگ بند نمی شودو اصل بزرگتری را نمی شود حذف کرد.
نجابت ادامه داد: در ائتلاف گفته شد که دخالتی در استان ها نکنیم و استان ها خودشان تصمیم بگیرند.
وی بیان داشت: آقای احمدی نژاد جنسش اینجوری بود که باورش شد خودش می تواند به تنهایی کار را جلو ببرد و اولین قدمی ک زمین خورد همین جا بود که فکر کرد منهای رهبری می تواند کار بکند.
در سال 92 به اطرافیان دکتر جلیلی بدون ریاضیات پیچیده ثابت کردیم که رای نمی آورند
کاندیدای دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: دلیل اینکه احمدی نژاد رای آورد این بود که مردم از اوضاع اجتماعی و اقتصادی واز دیدگاه خاتمی خسته بودند.
نجابت تصریح کرد: بعد ازکنار رفتن آقای حداد عادل در ریاست جمهوری 92 ، ما مکرر پیش اطرافیان آقای جلیلی رفتیم و به شکل بسیط و بدون ریاضیات پیچیده ثابت کردیم که ایشان رای نمی آورند و قشر خاکستری در مقابل به آقای قالیباف و روحانی به شما رای نخواهند داد.
وی بیان داشت:یادتان رفته و یادمان رفته که ما در سال 92 شکست خوردیم.
کاندیدای دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مجلس نهم سیاسی زاده شد خاطرنشان کرد: اصولگرا ها در طیف وسیعشان تصمیم گرفتند این طیف باشد.
لاریجانی فراکسیون اصولگرایان را ایجاد کرد تا رئیس شود
نجابت گفت: آقای لاریجانی در مجلس هشتم و عمدتا در مجلس نهم انشعاب (فراکسیون اصولگرایان و رهروان ولایت)ایجاد کردندو آقای لاریجانی فراکسیون اصولگرایان را ایجادکرد تا رییس شود.
کاندیدای دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: ما مخالف آقای زنگنه بودیم چراکه آقای زنگنه جزء ستاد موسوی بود.
نجابت ادامه داد:رهروان ولایت یعنی سه رئیس و دو نایب رئیس مجلس موافق برجام بودند و در رهروان ولایت نتیجه داد وآقای جلالی و ... در لیست اعتدالگرایان و اصلاح طلبان قرار گرفتند.
وی بیان داشت:نماینده ای که به دنبال حل و فصل مشکلات منطقه خودش و کارهای جزئی است آقای زنگنه یا هر وزارتخانه ای به او امکان می دهند و وقتی به او امکان دادند از وی رای می خواهند.
اگر اصلاحات رهبری در برجام نبود، چیزی به دست نمی آوردیم
کاندیدای دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: ما تلاش خود را کردیم که برجام جناحی نشود و در اصولگرایان آقای نبویان مسلط ترین فرد به متن برجام بود و در جاهایی اگر اصلاحات رهبری نبود، هیچ چیزی به دست نمی آوردیم.
نخستین کلاه در ژنو به سرمان رفت
نجابت گفت: در ماجرای مذاکرات نخستین کلاه در ژنو به سر ما رفت چون عجله کردیم و بعد آقایان اصلاح کردند و واقعا رویکردشان عوض شد.
وی تصریح کرد:ما باید باور کنیم که سال 92 شکست خوردیم و توقع داریم که آقای ظریف و عراقچی حرف ما را بزنندکه  قاعدتا نمی زنند و حرف خودشان را می زنند.
کاندیدای دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: برداشت بنده از نظر مقام معظم رهبری درباره برجام این بود که ما باید از برجام عبور کنیم چون یک قول هایی در جامعه داده شده  که دیگر نمی توانیم برگردیم و باید مراقب نفوذ باشیم.
نجابت با بیان اینکه مقام معظم رهبری نگران اوضاع اجتماعی بودند و هستند تصریح کرد: اگر به مردم گفتیم وضع اقتصاد خوب خواهد شد و خوب نشد، عکس العمل نشان می دهند و تعبیر مقام معظم رهبری این بود که باید عزتمندانه از برجام عبور کنیم.
وی بیان داشت: ما می توانستیم از برجام عبور کنیم و عبور هم می کردیم اما لازم نبود در 20 دقیقه عبور کنیم.
از آیت الله حائری و طرح فلاحت در فراغت دفاع می کنم
کاندیدای دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: به فرموده امام خمینی(ره) دشمن حرف های خود را از زبان افراد ساده اندیش موجه می زند.
نجابت ادامه داد:در مجلس دوستانی که واقعا کار می کنند مهجور گوشه ای افتاده اند.
وی تصریح کرد: از آیت الله حائری دفاع  و از طرح فلاحت در فراغت نیز دفاع می کنم.
انتهای پیام/
ارسال نظرات