وی تصریح داشت: آقای جیسون رضائیان به قدری برای آمریکا مهم بود که سوئیفت بانک سپه را باز می کنند. جیسون اعتراف می کند یکی از ماموریت های من این بود که در کشور های حوزه خلیج فارس جلساتی با ...
کد خبر: ۸۶۴۲۴۷۹
|
۰۵ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۰:۲۰
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج دانشجویی؛ سجاد ریحانی معاون سیاسی سازمان بسیج دانشجویی اظهار داشت:امروز مساله نفوذ یک مساله اصلی و اساسی می باشد و مقام معظم رهبری بارها به مساله نفوذ هشدار داند. و از جمله خط نفوذی که دشمن به دنبال آن است این است که دشمن سعی می کند در بین مسئولین و نخبگان تصمیم ساز ورود پیدا کند و آنها را دچار خطای محاسباتی کند این خط نفوذ به 4 تاکتیک اتفاق می افتد که اولین تاکتیک نفوذ دشمن نفوذ اقتصادی است: یعنی ایجاد2 قطبی در جامعه که هر چه هست در یک طرف قرار بگیرد و در طرف دیگر مباحث اقتصادی وجود داشته باشد و این مطلب را القا می کنند که اگر می خواهید معیشت خوبی داشته باشید باید دست از مساله هسته ای و قدرت نظامی بردارید.

وی تصریح داشت: آقای جیسون رضائیان به قدری برای آمریکا مهم بود که سوئیفت بانک سپه را باز می کنند. جیسون اعتراف می کند یکی از ماموریت های من  این بود که در کشور های حوزه خلیج فارس جلساتی با مسئولین بگذارم و گرا هایی به آنها بدهم تا آنها بتوانند تحریم ها  را اعمال کنند.

ریحانی در ادامه خاطرنشان ساخت: دومین نفوذ که مقام معظم رهبری به آن اشاره می کنند نفوذ امنیتی است. دکترین جدید آمریکا که بعنوان قدرت هوشمند دشمن مطرح می شود می گوید تمامی ابزار جنگ نرم و جنگ سخت بکار برده می شود تا انقلاب اسلامی از بین برود و تهدیدات امنیتی را برای ایران اعمال نماید تا نیروهای اطلاعاتی خسته شوند و دچار اشتباه محاسباتی و اطلاعاتی شوند.

وی افزود: دو نفوذ دیگر که مهمتر اند یکی نفوذ فرهنگی و دیگری نفوذ سیاسی است. در نفوذ فرهنگی دشمن تلاش می کند دستگاه فکری و تحلیلی شما را تغییر دهد. در این نفوذ شما تلاش می کنید دم کد خدا را ببینید. اما در واقع باید در دستگاه تحلیل انقلاب اسلامی دم خدا را ببینید ما دم خدا را دیدیم تا خرمشهر آزاد شد.

وی ادامه داد: آقای سحر خیز می گوید دیگر اصلاحات امام خمینی را قبول ندارد و امروز می بینیم که در روزنامه های زنجیره ای این اتفاق افتاده و سعی می کنند خوب را بد و بد را خوب جلوه دهند سعی می کنند مفسد سیاسی را بعنوان ناجی خودشان نشان دهند .بایدمراقب باشیم برولی خدا پذیرش یک جریان غیرانقلابی جبر نشود. جریان تجدیدنظرطلب درحال بازتعریف خوددرپوسته انتخابات است

وی چهارمین نفوذ را سیاسی خواند و گفت: مقام معظم رهبری در سالی که بیشترین تحرک سیاسی را در کشور داشتیم از واژه نفوذ استفاده می کند ما یک گفتمانی داریم بنام گفتمان انقلاب اسلامی که وحوریت آن ولایت فقیه است و جریانی بعنوان نفوذ در انقلاب اسلامی وجود دارد که به مثابه یک سایه همیشه انقلاب اسلامی را از آغاز نهضت تا پیروزی انقلاب اسلامی و از انقلاب اسلامی تا اکنون دنبال نموده است.

وی تاکید داشت: در مجلس ششم که صف آرایی جریان لیبرال اتفاق افتاد و در سال2003 دیدیم آقای خاتمی به آقای بوش نامه نوشتند که ما غلط کردیم که هسته ای را دنبال کردیم ما دست از حزب الله لبنان بر می داریم. این جریان لیبرالیستی در جریان فرهنگی کار خود را  ادامه داد و در این برهه از انقلاب اسلامی دشمن دارد تلاش می کند تا جریان لیبرال به مجلس برود.
ارسال نظرات