روز یکشنبه ۲ اسفند ماه قرار بود پاتوق مطالبه‌گری با هدف پرسش و پاسخ دانشجویان بسیجی در دانشگاه آزاد کرج برگزار شود که با دستور ریاست دانشگاه از ورود دو تن از نامزدهای انتخابات مجلس به دانشگاه جلوگیری شد.
کد خبر: ۸۶۴۲۴۷۴
|
۰۵ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۰:۱۷

علی رغم اینکه بسیج دانشجویی از مدت‌ها قبل بصورت مکتوب هماهنگی‌های لازم به با ریاست دانشگاه در خصوص واگذاری سالن برای برگزاری جلسات پاتوق مطالبه به عمل آورده بود و ریاست دانشگاه نیز دستور واگذاری سالن را به روابط عمومی دانشگاه صادر کرده بود، در یک اقدام تعجب انگیز از واگذاری سالن به بسیج خودداری شد و بسیج دانشجویی ناچار به برگزاری در جلسات در پژوهشگاه بسیج دانشجویی شد. اما کارشکنی دانشگاه به اینجا ختم نشد و با دستور ریاست از ورود دو تن از نامزدهای انتخابات مجلس به دانشگاه جلوگیری به عمل آمد.

همزمان با این اقدام، برق نمایشگر بزرگ نصب شده در وسط دانشگاه که توسط بسیج دانشجویی برای پخش بیانات رهبری و کلیپ دکتر سلام آماده شده بود و در حال پخش بیانات رهبری بود که با دستور مسئولین دانشگاه قطع شد و تاکنون مذاکرات مسئولین بسیج برای وصل نمودن برق نمایشگر بی نتیجه مانده است.

اما بازهم کارشکنی‌ها به اینجا ختم نشد بسیج دانشجویی به علت کارشکنی دانشگاه در خصوص برگزاری جلسه پاتوق مطالبه مجبور شد برگزاری جلسه را به ساعت 18 تا 23 در دفتر بسیج برگزار نماید و طی نامه‌ای بصورت مکتوب موضوع را به حراست دانشگاه اعلام کرد اما بازهم از ساعت 19 از ورود اعضای بسیج و نامزدهای انتخابات به دانشگاه جلوگیری به عمل آمد.

 

در حال حاضر نیز علی‌رغم اینکه شورای سه نفره دانشگاه مجوز برنامه دعوت از نامزدهای مجلس را جهت پرسش و پاسخ عمومی دانشجویان از مدت‌ها قبل صادر کرده است و دعوت از نامزدها را منوط به تایید صلاحیت شورای نگهبان کرده است، نیروهای حراست از نصب بنرهای پرسش و پاسخ جلوگیری می‌کنند. ریاست دانشگاه نیز برنامه را فاقد مجوز می داند و اجازه برگزاری برنامه را نمی‌دهد.

لازم به ذکر است این کارشکنی‌ها از سوی مسئولین واحد کرج بارها اتفاق افتاده است که برای نمونه می‌توان به جمع آوری نشریات بسیج دانشجویی و لغو مجوز برنامه‌هایی همچون 16 آذر می‌توان اشاره کرد.

این در حالی است که معاونت فرهنگی دانشجویی دانشگاه برخلاف ابلاغیه سازمان مرکزی دانشگاه آزاد در خصوص عدم اختصاص امکانات دانشگاه به نامزدهای انتخاباتی، به بهانه جشن پیروزی انقلاب طی یک مراسمی در دانشگاه اقدام به دعوت از نامزدهای مورد حمایت خود در دانشگاه کرده بود.

انتهای پیام/*
ارسال نظرات