فعالیت های تبلیغات انتخاباتی جوانان روستایی در کنار تجربه سالمندان مناطق کوهپایه ای و برف خیز مرکز مازندران نشان از گستردگی رشد سیاسی مردم عصر نظام انقلاب اسلامی دارد.
کد خبر: ۸۶۴۲۴۳۸
|
۰۵ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۹
 خبرگزاری بسیج مازندران،  وقتی شبانگاهان، در لابه لای برف  و سرمای  زمستانی در روستاهای جنوبی و البته کوهپایه ای مازندران بویژه ساری قدم می گذاری  پس از گسترده شدن چادر سیاه شب  خواهی دید که جوانان پر شور و انقلابی برای  گرما بخشی تنور  انتخابات هفتم اسفند چه تکاپو و حرارتی از خود بروز می دهند.
 این همان قوتی است که در نظام اسلامی در برابر دشمنان از آن سخن می گوئیم و بر در صحنه بودن و هشیاری جوانان و مردم غیور می بالیم و خدا را شاکریم که  نیروها و سربازانی غیرتمند از نظام، ولایت و حدود سیاسی، جغرافیایی و تمامیت کشور  و جامعه اسلامی  دفاع می کنند.
 از صحبت های اینان در مواقع مختلف پیداست، شاید دلهای همین جوانان هوای یاری مردم مظلوم  و البته مسلمان به ستم کشیده یمن، سوریه، عراق، لبنان و ... داشته باشد اما در برهه حساس کنونی  حضور در جبهه انتخابات را اهم بر مهم می دانند تا این چنین  حرارتی  را برای خلق حماسه ای  جدید در مقابل دنیا  و بد خواهان  ایجاد کنند.
گرچه نامزد های انتخاباتی در حوزه های استان به خصوص ساری با شگردی مشابه در ادوار قبل، - که این شیوه خاص عده ای ویژه از نامزد ها بود- با پذیرایی شام، ناهار و ... حرارتی نو ایجاد کردند و امسال هم برخی علاوه برآن، با ویزیت رایگان و ارائه دارو به بیماران در این منطقه و روستا، برای کسب نظر در جمع آوری آرا اقدام داشتند، اما هدف مبلغان جوان  حفظ نظام ، تبعیت از ولایت فقیه و داشتن مجالسی مومن، انقلابی و استکبار ستیز و ولایی برای عظمت و قدرت اسلام و کشور است.
پیام جوانان  روستایی به دشمنان  این خواهد بود که تا آخرین  قطره خون  خود تحت هر شرایطی  هیچگاه از آرمان ها، اصول و ولایت دست نخواهند کشید و با شرکت پر شور در انتخابات و  با شعور در انتخاب درست  سلامت، تقویت و ماندگاری انقلاب اسلامی را  تضمین خواهند نمود  و آماده مقابله با هر تهدید و انحراف  هستند و به دوستان آینده ای روشن  و پر امید را نوید می دهند.
 جوانانی که تا ساعتها از پهن شدن چادر شب در سوز برف و سرما در روستاهای سنگده و فریم  برای تبلیغات و شور آفرینی سیاسی مجاهدت کردند مطمئنا پاداش آنرا با توجه به معیار های رهبر معظم انقلاب در انتخاب درست  پس از هفتم اسفند خواهند گرفت.
خبرگزاری بسیج مازندران، این شور حماسی و بلوغ سیاسی جوانانش را به فال نیک گرفته و تقویت ایمان الهی و معرفت اسلامی را برای جوانان و همه مردم این روستا، منطقه، شهر و آحادملت ایران  و یک کلام فراگیری تمدن نوین جهانی اسلام  و نابودی شیطان،ظلم و استکبار خواستار است. انشاءالله تعالی.
 
ارسال نظرات
پر بیننده ها