سمینار آشنایی با حریم شبکه‌های توزیع برق و خطرات عدم توجه به آن در ساختمان‌سازی با حضور مهندسین استان چهارمحال و بختیاری برگزار شد.
کد خبر: ۸۶۴۲۳۷۱
|
۰۵ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۵
به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ مدیر دفتر ایمنی و کنترل ضایعات شرکت توزیع نیروی برق استان چهارمحال و بختیاری در سمینار آشنایی با حریم شبکه‌های توزیع برق و خطرات عدم توجه به آن در ساختمان‌سازی، هدف اصلی برگزاری این سمینار را اهمیت موضوع آشنایی مهندسین دارای پروانه اشتغال نظام‌مهندسی ساختمان در کلیه رشته‌ها با حریم شبکه‌های برق و خطرات عدم توجه به آن ، نقش سازنده مهندسین در کنترل حریم این شبکه‌ها، توجیه عوامل اجرایی ساختمان در چگونگی کار در مجاورت شبکه‌های برق‌دار و بروز حوادث جانی و مالی در این پروژه‌ها دانست.

محمد هارونی موازین جدید ابلاغیه حریم خطوط برق در سال 1394، ایمنی کار در مجاورت شبکه‌ها و همچنین حوادث و خسارات انسانی و مالی ناشی از عدم رعایت حریم خطوط هوایی و زمینی برق را ازجمله مسائل موردبحث در این سمینار بیان کرد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان با حضور در این سمینار برگزاری این جلسات را در جهت حفظ سلامت و جان عوامل اجرایی پروژه‌های ساختمانی در هنگام کار در مجاورت شبکه‌های برق‌دار ، حفظ استحکام و آرایش شبکه‌های توزیع برق مطابق استاندارد موجود و حفظ مبلمان شهری را بسیار مؤثر عنوان کرد.

گفتنی است این سمینار با حضور مدیرعامل ، معاونین شرکت توزیع نیروی برق استان چهارمحال و بختیاری ، رئیس و معاون سازمان نظام‌مهندسی ساختمان و رئیس بازرسی کاراداره کل تعاون ، کار و رفاه اجتماعی استان چهارمحال بختیاری و 350 نفر از مهندسین کلیه رشته‌های نظام‌مهندسی ، در شهرکرد به مدت دو روز برگزار شد.

ارسال نظرات