حجت الاسلام کریمی مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه ثارالله یزد:
در آستانه اتخابات نشست هم اندیشی طرح بصیر با حضور هادیان سیاسی و مبلغین این ناحیه برگزار شد.
کد خبر: ۸۶۴۲۳۶۰
|
۰۵ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد: در این نشست حجت الاسلام کریمی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه ثارالله یزد با طرح این سوال که چرا ما مجلسی مثل مجلس ششم نمی خواهیم به بیان دیدگاه خود در موضوع انتخابات پیش رو پرداخت.

وی گفت: ما با تقابل دو جبهه حق و کفر ناراحت نیستیم ولی چیزی که کار ما را مشکل می کند شناخت جبهه نفاق است که قدرت جدا کردن حق از باطل مشکل ساز است.

وی افزود: یکی از مواردی که باعث شد دست جبهه نفاق رو شود این بود که رهبری نظام امر به انتخاب بر اساس لیست افراد معتمد نمودند و همین امر باعث شد لیست ها مشخص شوند و معتمدین آنها نیز مشخص شوند. این یک نوع از درایت و هوشمندی رهبر فرزانه انقلاب در خط دهی به انقلاب اسلامی بود.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه ثارالله یزد در ادامه با ارزیابی تاریخ گذشته ایران و بحث روشنفکران و غرب گرایان آن زمان اظهار داشت: که آن تاریخ چه دردی از ما دوا کرده که با تکرار مجلس ششم با آن عملکرد ضعیف و ضرباتی که ما از آن مجلس خوردیم بخواهند آن مجلس دوباره شکل بگیرد ؟

وی خاطر نشان کرد که مجلس ششم مأمن برای نفوذ بود و ادامه داد که بی دلیل نیست که رادیو بی بی سی از لیستی که هاشمی ارائه داده حمایت می کند و به برادران حزب اللهی و بسیج و شورای نگهبان و حضرات آیات جنتی و یزدی و مصباح هجمه می کند.

وی در پایان وحدت و حضور حداکثری در انتخابات و پرهیز از دوقطبی سازی به فرموده رهبری اشارکرد و اظهار امید واری کرد که انشاء الله مجلسی روی کار بیاید که فارغ از مسایل جناحی و به گفته آقا ریل گزار دولت باشد.

ارسال نظرات