تجلیل از بازنشستگان شرکت توزیع نیروی برق استان

طی مراسمی از کارکنان و ایثارگران بازنشسته شرکت توزیع نیروی برق استان چهارمحال و بختیاری تجلیل شد.
کد خبر: ۸۶۴۲۳۵۹
|
۰۵ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۳
به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان اظهار کرد: به پاس خدمات چندين ساله كاركنان و ایثارگران بازنشسته شركت توزیع نیروی برق استان چهارمحال و بختیاری ، مراسم تقدير و تجليل از این عزیزان در جمعی دوستانه و صمیمی برگزار شد.

هاشمی در مراسم تجلیل از بازنشستگان تصریح کرد: پاسداشت ایثارگران 8 سال دفاع مقدس یک وظیفه همگانی است چرا که با صداقت ، پشتکار و تعهد ؛ علی رغم کمبود ها و کاستی ها ؛ برای خدمت به مردم شریف و جلب رضایتمندی آنها از هیچ کوششی دریغ ننمودند.

وی افزود :ما همواره نیازمند تفکر، همراهی و همفکری عزیزان بازنشسته می‌باشیم که اگر تجربه همکاران بازنشسته در کنار توان نیروهای جوان قرار بگیرد، مسیر بهبود را برای ما هموار کرده و به پویایی و پیشرفت شرکت کمک خواهد کرد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان بیان کرد: پرداختن به موضوع بازنشستگان و بررسی و یافتن راه‌حل‌های مناسب برای حل مشکلات آنان و تکریم این عزیزان، از دغدغه‌های مدیران شرکت می‌باشد.

در این مراسم از ایثارگران بازنشسته، بازنشستگان سال جاری و خانواده آنها تجلیل و از زحمات چندین ساله آنها تقدیر به عمل آمد.

ارسال نظرات