همایش رای اولی‌های شهرستان بهاباد در مراسمی با حضور مسئولان و جمع باشکوهی از جوانان رای اولی در بهاباد برگزار شد.
کد خبر: ۸۶۴۲۳۳۸
|
۰۵ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۶

به گزارشخبرگزاری بسیج از بهاباد: عباس اقبال پیش از ظهر دیروز در نخستین همایش رای اولی های بهاباد که با حضور جمعی از مسئولان و دانش آموزان رای اولی بهاباد برگزار شد، اظهار داشت: باید با تحقیق و بینش درست، نماینده‌ای را انتخاب کنیم که توانائی، تجربه و تخصص و علم را داشته باشد.

وی گفت: اگر نماینده‌ای که ما انتخاب می‌کنیم متعهد و دارای تجربه و توانائی کامل باشد و به مجلس برود در این صورت در مجلس می‌تواند به خوبی از حقوق مردم شهرستان دفاع کند.

فرماندار بهاباد با بیان این مطلب که دانش‌آموزان با رسیدن به بلوغ سیاسی در مسائل اجتماعی تاثیرگذار و در تصمیم‌گیری‌های کشور مشارکت دارند، خاطرنشان کرد: علیرغم همه تلاشهای مستکبران، حتی در سخت‌ترین شرایط هم کوچکترین خللی در برگزاری انتخابات صورت نگرفته است.

اقبال با تاکید بر اینکه قطعا مردم بصیر ایران اسلامی با آگاهی و بصیرت خود حضوری حماسی و باشکوه در هفتم اسفند رقم می‌زنند، گفت: با پیروزی انقلاب اسلامی، ایران تبدیل به کشوری مستقل و آباد شد که یکی از دستاوردهای عظیم انقلاب اسلامی اراده مردم در تعیین تکلیف و سرنوشت خودشان بود.

فرماندار بهاباد با تاکید بر حضور گسترده در انتخابات گفت: دقت در انتخاب نامزد وبررسی سوابق آنها مهمترین تکلیف مردم به ویژه رای اولیها در انتخابات است و باید در سایه آگاهی بهترین نماینده و باتعهد و شایستگی بالا انتخاب شود.

اقبال افزود:حضور حداکثری و افزایش شاخص مشارکت در امر انتخابات کشور را از گزند دست درازی بیگانگان در امور داخلی دور می‌کند.

وی ادامه داد: دشمنان با پیروزی انقلاب اسلامی از هیچ کوششی برای از بین بردن این نظام نوپا دریغ نکردند که نمونه بارز آن 8 سال جنگ تحمیلی و شهادت هزاران نفر از بهترین جوانان این کشور بود.

فرماندار بهاباد خطاب به دانش‌آموزان رای اولی گفت: انتخابات هم به منزله یک حق وهم به عنوان یک تکلیف است که بردوش همه ماست، در این زمینه دانش‌آموزان و رای اولیها مسولیت خطیری بر عهده دارند چرا که با رسیدن به بلوغ سیاسی می‌توانند در سرنوشت سیاسی خود مشارکت داشته باشند.

ارسال نظرات